1

Onderwerp: oranje/wit

we hadden thema holland zomerfeest op mijn werk (kdv). Het thema was vanwege de voetbal. Omdat ik voetbal echt vreselijk vind heb ik me alleen aan de kleur gehouden  :+  De bovenste was helaas wat gaan zakken door de weersomstandigheden. De blommen zijn 4 hartjes aan elkaar geplakt laten drogen. Bovenste twee zijn appeltaartcreme en ook door het biscuit patidess. De onderste is met citroenpatidess door de mix en creme echt heel lekker.
http://94.100.114.86/979700001-979750000/979744901-979745000/979744974_5_RgqD_1.jpeg

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

2

Re: oranje/wit

mooie taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Heerlijk kleurtje!
T klinkt ook errug lekker.
Patidess door de biscuitmix, had ik nog niet gehoord. Gewoon op het eind er wat lepeltjes doorheen?

Hmmm, bleekselderij...
www.taartvancorinne.nl

4

Ziet er echt super uit!

Groetjes, Krista

5

crinkoekje schreef:

Heerlijk kleurtje!
T klinkt ook errug lekker.
Patidess door de biscuitmix, had ik nog niet gehoord. Gewoon op het eind er wat lepeltjes doorheen?

ik heb er een theelepel ingedaan meteen bij het begin

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

6

Mooie taart! Flitsend oranje  :Y