1 Laatst bewerkt door Maartje Taartje (04-06-2010 17:30)

Onderwerp: wilton cake stand: probleem

Hoi!

Ik kreeg gisteren mijn bestelling binnen waar onder andere deze standaard bij was: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1464

Heb hem vandaag even in elkaar gezet. Ging prima, hij is heel stevig alleen... dat onderste bord daar durf ik écht niets opzetten.
De bovenste twee platen steunen op vier ijzeren 'haakjes' maar het onderste heeft er maar drie... er lijkt er dus eentje te ontbreken want zodra ik de standaard ophef valt die onderste plaat eruit. Probeer je even voor te stellen wat dat wordt als er een taart op staat... Drama inderdaad  ;)

Ik heb al een mailtje gestuurd naar de webshop maar het antwoord zal wellicht wel pas voor na het weekend zijn. Iemand die me in afwachtig kan zeggen of het 'normaal' is dat het onderste bord eigenlijk onbruikbaar is. En iemand die ervaring heeft met zulke problemen en de webshop en hoe die opgelost worden? Vind het namelijk wel een beetje zonde van het geld :s

Alvast bedankt!

Re: wilton cake stand: probleem

Mijn ervaring is dat het altijd goed wordt opgelost bij de shop, je zal alleen even moeten wachten tot na het weekend.

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl