Onderwerp: 1e cupcakejes
Ook ik heb me gewacht aan het maken van cupcakejes. Helaas is alleen het marsepein gesmolten in de koektrommel (de trommel stond niet in de koelkast). Zou dit kunnen door dat de trommel luchtdicht afsluit.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1e cupcakejes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ook ik heb me gewacht aan het maken van cupcakejes. Helaas is alleen het marsepein gesmolten in de koektrommel (de trommel stond niet in de koelkast). Zou dit kunnen door dat de trommel luchtdicht afsluit.
leuke vrolijke cc's 
Niet luchtdicht aflsuiten inderdaad. Ik bewaar cc's in een taartdoos enniet in de koelkast.
Maar ze zijn wel leuk geworden! Lekkere kleurtjes.
Wat een heerlijke zomers kleurtjes! Vind ze goed gelukt voor je eerste 
Niet luchtdicht aflsuiten inderdaad. Ik bewaar cc's in een taartdoos enniet in de koelkast.
Maar ze zijn wel leuk geworden! Lekkere kleurtjes.
Maar blijft de cake dan nog wel lekker.
Ik bewaar ze gewoon in de koelkast, maar dat komt omdat ik ze opspuit met botercreme.
Ik vind ze heel leuk, lekker vrolijke kleurtjes!
Leuke cc's
Je kunt de cc's in een taartdoos bewaren en ze blijven gewoon vers, mede omdat de cc's luchtdicht zijn doordat je ze met marsepein hebt bedekt.
mooi...heb je dat groen met icing gedaan?
het zit zo mooi volledig over de bovenkant. Hoe doe je dat?
Ja het groene heb ik met royal icing gedaan. Ik heb met een lepeltje de icing er opgeschept en dan met de achterkant van het lepeltje het verdeeld over de bovenkant en dan ook de icing goed in de plooitjes van het papiertje geduwd. Het lijkt dan als of de icing over de rand gaat lopen maar dat is niet zo, het loopt dan weer een stukje terug zeg maar. Ik hoop dat je het zo snapt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1e cupcakejes