Onderwerp: [FEEDBACK] mijn allereerste puzzelplaatje, phieuw

Mijn schoonvader werd 50 en dat is natuurlijk een mooie gelegenheid om een taartje te maken :lol:

En het moest natuurlijk dan wel een abraham zijn  :think: .

Het was voor mij de 1ste keer om te puzzelen maar wat is dat gaaf om te doen, natuurlijk hoop ik dat jullie hem ook leuk vinden, dus ben benieuwd.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVMWSUMN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-47Y4FYBV.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4UV7GUXM.jpg

Het leven is wat je er zelf van TAART.
groetjes Linda.

2

Re: [FEEDBACK] mijn allereerste puzzelplaatje, phieuw

Eerste keer en dan maar meteen zo'n hele moeilijke haha.
Hij is hardstikke leuk ! Lekker vrolijk taartje.

Groetjes Eline

ik vind dat je mooi hebt gepuzzeld en een vreselijk grappig plaatje hebt uitgekozen! De taart knalt door het plaatje en de kleuren echt!!
alleen die rode rand om je puzzel is wat rommelig. Het lijkt alsof je de bovenkant al van tevoren had gepuzzeld en met het optillen je rode rand wat is beschadigd. Om dat de volgende keer te voorkomen, kun je het beste je randje om je puzzel er pas op zetten, als je puzzel op de taart ligt, zodat je dan echt de final touch kan aanbrengen.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Vrolijke taart hoor, leuk !!

5

wow!! heel leuk gepuzzeld!! en dat voor een eerste keer!!! hele leuke taart! :thumb:

6

Leuk hoor, zo'n puzzel.

Ik zou proberen wat netter te werken. Die rand is inderdaad niet zo netjes, en je hebt rafelrandjes. In plaats van zwarte lijnen met eetbare stift kun je met een mesje op die plaatsen insnijden, zodat de lijnen wat natuurlijker zijn.

Leuke kleuren heb je gebruikt!

Ps het is ook netter als je de taart recht op het onderbord zet ;)

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Ja haha die rode rand dat was een waar drama vond ik zelf maar ik zal je tip zeker onthouden Tirza, Bedankt  :thumb:

groetjes Linda.

taartdoos schreef:

In plaats van zwarte lijnen met eetbare stift kun je met een mesje op die plaatsen insnijden, zodat de lijnen wat natuurlijker zijn

Dit had ik ook eerst gedaan maar vond dit zelf toch een stuk mooier, een ieder zijn smaak gelukkig  :Y

taartdoos schreef:

Ps het is ook netter als je de taart recht op het onderbord zet ;)

:lol: Nadat ik de foto's had gemaakt zag ik dat die inderdaad erg scheef stond, dus nog even snel mooi recht er opgezet, maar ja daar dan weer geen foto van gemaakt  :grr:

groetjes Linda.

En verder echt iedereen bedankt voor de tips en de compimenten zeer leuk omdat zo te lezen.

groetjes Linda.