1 Laatst bewerkt door Laura's Bakery (04-06-2010 13:13)

Onderwerp: Vrolijke zomerse cupcakes

Voor mijn jarige tantes :)
Het is een tweeling dus om dat terug te laten komen heb ik elke cupcake in tweevoud gemaakt. Afgesmeerd met chocopasta en bekleed met fondant.

Voor het eerst cupcake mix van funcakes gebruikt: ideaal en heerlijk!  :9  Geen cupcakes die 'zweven', loslaten, vettig zijn of wat dan ook!  :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QZ8TXJMU.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UO64OEEO.jpg

Van mijn buurvouw van de week een hele leuke en handige taartdoos gekregen waar ik de cupcakes in heb meegenomen. Je kan hem op 2 manieren gebruiken, als 'mand' en andersom (klinkt vast heel logisch  :P ). Ik heb er een stuk karton tussen gedaan dat een beetje bleef hangen zodat de cupcakes niet op elkaar kwamen te staan:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8DYFF7CO.jpg

Tips, feedback, complimenten of wat dan ook: kom maar op  :D   ;)

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

2

Re: Vrolijke zomerse cupcakes

Leuke, vrolijke cupcakes...  tof gedaan!

groetjes, Florijn

3

hele leuke vrolijke cc's :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Heel mooi en vrolijk. Volgende week staan er bij mij ook heel veel op de planning en twijfel of dat ik niet ook gewoon de cupcake mix zal gaan kopen ipv gebruik te maken van cakebeslag.

Bedankt allemaal  :D

Alexandra13 schreef:

Heel mooi en vrolijk. Volgende week staan er bij mij ook heel veel op de planning en twijfel of dat ik niet ook gewoon de cupcake mix zal gaan kopen ipv gebruik te maken van cakebeslag.

Ik maakte eerst ook altijd zelf cupcake beslag volgens het recept van nigella. Maar die waren toch altijd redelijk compact en gingen 'zweven in de vormpjes'. Heb nu de mix gebruikt, heerlijk! Lekker luchtig, lekker, makkelijk. Echt top. Ik wil nu al niet meer anders :P En het is zeker makkelijk als je er veel moet maken.

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

6

Lauraa schreef:

Alexandra13 schreef:

Ik maakte eerst ook altijd zelf cupcake beslag volgens het recept van nigella. Maar die waren toch altijd redelijk compact en gingen 'zweven in de vormpjes'. Heb nu de mix gebruikt, heerlijk! Lekker luchtig, lekker, makkelijk. Echt top. Ik wil nu al niet meer anders :P En het is zeker makkelijk als je er veel moet maken.

Nou dan ga ik de mix ook maar gebruiken. Moet er heel veel maken en hem niet zo heel veel vertrouwen in mijn cakebeslag.
Thanks voor de info!

7

vrolijke kleurtjes !

8

Lauraa schreef:

Alexandra13 schreef:

Ik heb toevallig ook de mix besteld ik hoop inderdaad dat dit probleem over is gr ina

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom