Onderwerp: Snel spoedje!!!!
Vraagje ik heb mn mix op maar nog wel cupcake mix zou ik dit ook kunnen gebruiken voor een taart????????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Snel spoedje!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vraagje ik heb mn mix op maar nog wel cupcake mix zou ik dit ook kunnen gebruiken voor een taart????????
ja dat kan, staat ook op de verpakking
Tirza je bent een schat
Maar staat er bij mij niet op weet jij misschien ook zo de verhoudingen of is dit hetzelfde als bij een taart bijv 1,5 lit is 200 gr biscuit 20 gr water en 3 eieren of zijn het andere verhoudingen???
Maar staat er bij mij niet op weet jij misschien ook zo de verhoudingen of is dit hetzelfde als bij een taart bijv 1,5 lit is 200 gr biscuit 20 gr water en 3 eieren of zijn het andere verhoudingen???
Nee...'t is een compleet ander soort mix. Cupcakemix is meer cake. Je moet gewoon het recept aanhouden wat op de verpakking staat.
Tirza je bent een schat
ik weet wel de verhoudingen, zoals kadohke ook zegt, maar ik weet niet precies hoeveel je nodig hebt voor welke soort taart. Ik meen me te herinneren, maar pin me er niet op vast, dat je met 500 gram mix een 20cm taart kunt maken.
dus 500 gram mix, 5 eieren en 250 gram boter
volgens mij wel
HaHaHa al menige berichtjes voor mij, was met iets anders bezig, en dus later op de ok knop geklikt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Snel spoedje!!!!