Onderwerp: Mijn eerste detail-taart: Tuintje!
Voor m'n hubbie
Het was alweer drie jaar geleden dat ie een taart van me heeft gehad; twee jaar geleden was ik hoogzwanger, en vorig jaar was z'n vader net de week ervoor overleden... Dus ik vond dat ie recht had op een bijzondere taart!.
De goede kijker zal heel veel herkennen van de "Prize allotment" van Debbie Brown, maar ik heb geprobeerd er vanalles uit onze eigen tuin in te frommelen. Omdat ik alles in de 'verloren uurtjes' tussendoor heb voorbereid zijnde verhoudingen soms lichtelijk verloren: zoals je ziet hebben we een dwergschildpad en een reuze-kikker, de vuilnisemmer is maatje bloempot en de lelies zo hoog als het tuinhuisje
Het tuinhuisje is trouwens van..... Cereal Treats! Wat een uitvinding: geen gedonder met apart bakken, stutten etc, en een lekker alternatief voor degenen die niet zo dol zijn op taart 
Het is goed te zien dat het taartje eigenlijk iets groter had gemoeten voor alles dat erop staat, maar met het oog op onze uitdijende mid-sections heb ik het maar bij 15X20cm gelaten 
Ik zie heel veel dingen die beter hadden gekund, maar ja: een keer is de tijd op
Desondanks ben ik toch trots op mijn gepriegel dus toch maar flink wat fotootjes

Dan nog een quickie voor een puber, die eigenlijk een zwarte taart wilde. Zijn moeder - enigszins controlfreak
, wilde daar niks van weten en toen zei ie; "Well, then I want a pink one!"
Uiteindelijk zijn we op deze uitgekomen :

( Omdat ik in eerste instantie nee had gezegd wegens tijdgebrek, maar toen toch over m'n hart streek
, mocht het met supersimpele decoratie
)
Bedankt voor het kijken!
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>