1

Onderwerp: Kenwood Patissier wit bij makro?

Hallo dames,
Ik had een tijdje terug ergens op het forum gelezen dat de Kenwood Patissier in het wit altijd €99,- excl. btw is bij de Makro.
Nu wil ik woensdag naar de Makro wil gaan en dacht ik het nu voor de zekerheid even nog terug te zoeken, kan ik het niet meer vinden :nooo !
Kan iemand mij vertellen of dit (nog steeds) het geval is?
Alvast bedankt  :thumb:

2

Re: Kenwood Patissier wit bij makro?

tegen woensdag hebben ze alweer nieuwe aanbiedingen de folders staan gewoon op hun site ;)

3

Ja ik heb ook al in de folder gekeken. Ik bedoel niet die in aanbieding zijn af en toe, de rode en cremekleurige. Maar de witte, of die normaal in het assortiment zit voor die prijs.

4

Wil je even laten weten of het gelukt is?? Dan ga ik ook gelijk naar de Makro!!!!!

5

Nee het is helaas niet gelukt  :nooo . Alle drie de kleuren waren uitverkocht. En ze keek in de computer waar ik zag dat ook de witte 139,- excl. BTW was. Zee waren op veel locaties allemaal uitverkocht. Komt zeker omdat ze paar weken geleden uitverkocht waren.
Dus helaas, toch maar een kenwood op internet besteld  *D

6 Laatst bewerkt door pcdd (03-06-2010 11:53)

je kan hem ook via internet bestellde kenwood is dan alleen wel 155,- maar daar zit de btw bij in
ik ga die ook bestellen

tips en trucs zijn altijd welkom!!!!

7

Zojuist Kenwood Pattisier bij makro gekocht voor 118,- incl.
Ze hebben zowel de rode als witte nog.

Het zijn oude berichten, maar misschien kan ik nu iemand blij maken met dit nieuws. Ik ben blij  :D