1

Onderwerp: gevraagd: idee als alternatief voor vlaggenlijn

Hallo allemaal,
Ik heb voor de groep van mijn zoontje een dummie (vlaggenlijn onder en stippen boven) gemaakt. Nu willen de 2 andere groepen ook een dummie.
Maar: de dames van zijn groep willen de enige zijn met de vlaggenlijn (driehoekjes aan een lijntje).

Nu heb ik bedacht:
peutergroep2 : strepen onder, treintje boven (idee is met gejuich ontvangen door leidsters van die groep)
babygroep: groen onder met bloemetjes (mijn voorstel was regenbogen vonden ze nix aan) ;boven blauw met op top een zon.

Nu willen ze op het blauw aan de zijkant ook nog de vlaggenlijn want ze vinden hem zonder zo kaal.

Hebben jullie een idee, iets was anders is als de vlaggenlijn, maar toch iets ter versiering op het blauw? (wolkjes vonden ze ook saai)

2

Re: gevraagd: idee als alternatief voor vlaggenlijn

Wat een onvolwassen gedrag om als enige vlaggenlijntjes te willen :S Daar zou ik me niet door tegen laten houden.

Maar je zou kunnen kijken voor sterretjes, wel zo leuk bij de zon?!

Of ipv een gewone slinger, een letterslinger, met het abc...123...

Groetjes, Linda

3

Nou in dit geval snap ik het wel een beetje.

Als je met zijn 3-en hele leuke ideeen hebt en ze uitvoert en alles wordt gekopieerd, dan word je het soms een beetje zat...

4

Je zou vliegers aan de zijkant kunnen maken.

Groetjes,

Judith

5

Oh dat is een heel leuk idee Judith, dankjewel!

ballonnen ?

7

Ik heb alleen een hele hele grote ballon als koek uitsteker, maar ondertussen zitten er 6 leuke vliegers rondom op (met een wit "touwtje" en regenboogkleurige strikken eraan).

Iedereen die meedacht, bedankt!

Vogeltjes misschien?? Alhoewel ik vliegers van Judith ook wel erg grappig vind!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/