26

Re: Doopkoekjes

Wat ontiegelijk leuk allemaal! Die koekjes zijn zoooo schattigggg. Pr8ig gemaakt. Ook erg mooie koekjes kleur van de klavertjes. Had je heel cyprus uitgenodigd ofzo? Is alles op gekomen? Ook de stapel? Die is ook errug geslaagd!!!
Voor mij had je best een foto mogen maken van het totaalplaatje...stapel, koekjes en de cc's

27

hallo,
ik wilde eerst even zeggen dat het echt geweldig is wat je heb gemaakt . Nu wilde ik eigenlijk ook graag weten welke mal je gebruikt heb weet je dit nog ??????????? :o  groetjes ina

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

28

Ooooo wow...wat een prachtige koekjes! Je cupcakes zijn ook mooi, maar je koekjes stelen toch wel de show hoor!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

29

nikita14 schreef:

hallo,
ik wilde eerst even zeggen dat het echt geweldig is wat je heb gemaakt . Nu wilde ik eigenlijk ook graag weten welke mal je gebruikt heb weet je dit nog ??????????? :o  groetjes ina

Dank je wel! :D
Ik weet niet op welke uitsteker je precies doelt? De bloemensteker is van Wilton, maar de baby-dingen zijn zo her en der van ebay bij elkaar gesprokkeld :/
Als je op ebay zoekt op "onesie cookie cutter", "bib cookie cutter" of "baby bottle cookie cutter" vind je allerlei aanbieders :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

30

Wat een werk zeg, maar wat een schattige koekjes! Ben er weg van... :thumb:

31

WAAAUUUUUUUUUUUUUw , die zijn echt super!!!!! :Y  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole