Onderwerp: Kaneel, wat is er verder lekker bij?
Ik heb vandaag de patides smaak kaneel ontvangen. Ik wil zaterdag een taart met botercreme gemengd met deze aroma maken. Maar ik kom gewoon niet op een 2e smaak. Wat is lekker in combi met kaneel?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kaneel, wat is er verder lekker bij?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb vandaag de patides smaak kaneel ontvangen. Ik wil zaterdag een taart met botercreme gemengd met deze aroma maken. Maar ik kom gewoon niet op een 2e smaak. Wat is lekker in combi met kaneel?
appel
Appelvlaaivulling, te koop bij de appie in een blik.
chocola of mokka
appel of koffie of chocola of koek of pepernoten of gewoon suiker
Appel klinkt goed. Chocolade ook, maar dat lust de degene voor wie het is niet.
slagroom
Peer is heel lekker icm kaneel vind ik..
an Ananas ook wel
Bastogne of speculaas
Appel. Heb net een taartje gemaakt met meringue botercreme met kaneel en appelcompote (appel stukjes met een beetje gelei suiker en citroen koken). Zo'n blik is vaak teveel en niet elke appie heeft het en een appel heb ik altijd wel in huis. Hij zit alleen nog in de vriezer dus weet nog niet hoe 'ie smaakt .
Is bc met kaneel patides anders dan bc gewoon met kaneel (poeder)?
jaaaaa appel. mmmmmm
Caramel!
Bedankt voor jullie opties. Ik zit te denken aan een chocobiscuit met een laag kaneelbotercreme een dun laagje jam en daarop die jam dulce de leche. Zou dat lekker zijn?
Jam met dulce de leche? Nee zou niet mijn voorkeur hebben. Maar ja smaak is zo zooo persoonlijk.
Niet? zou ik dan de jam weglaten? dus alleen de kaneel en dulce de leche?
hmm nee lijkt me niet zo lekker.... echter smaak is persoonlijk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kaneel, wat is er verder lekker bij?