Onderwerp: Taartjes van afgelopen weekend
Zoals beloofd, hier zijn mijn bruids- en stapeltaartje naartoe verhuisd.
Alle kritiek welkom!!
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taartjes van afgelopen weekend
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zoals beloofd, hier zijn mijn bruids- en stapeltaartje naartoe verhuisd.
Alle kritiek welkom!!
Prachtig
Ze zijn prachtig! Niks geen kritiek te verzinnen al zou ik willen.
Helemaal super... Vooral de paarse taart is echt geweldig..
Dank je wel allemaal
Waar heb je de eerst mee gestapeld? heb je die pilaren zelf gemaakt? vind hem echt helemaal geweldig.
Nee dat zijn de curved pillars van Wilton. Erg mooi, maar een crime om mee te werken. Je hebt namelijk van die tussenplaatjes nodig (die het kasteel overigens heeft kwijtgemaakt... ) en die vond ik nou niet bepaald mooi.
Volgens mij zijn ze trouwens wel langzaam uit de handel aan het gaan....
En dank je wel
Wat een prachtige taarten! Vooral de onderste is helemaal top
Wow!
wow mooie taarten hoor.
Wauwieeeee, ze zijn erg mooi gewordenn ..
Mag ik misschien weten hoe die bloemetjes zijn gemaakt op foto 2?
Met een 5 petal rose cutter. Gewoon de randjes wat krullen en met z'n tweetje op elkaar laten drogen op isolatieschuim.
Dit is een bloemetje onder het motto van waarom moeilijk als het ook makkelijk kan
hihii Okee, en kan zo een 5 petal rose cutter bestellen bij de shop? Ik heb er namelijk nog niet echt heeeeel veeel verstand van..
ik heb eergister mijn eerste taart gemaakt. Als het me lukt ga ik hem ook plaatsen..
Volgens mij kun je werkelijk alles hier bestellen
En op you tube staan ook massa's filmpjes over roosjes, bloempjes e.d. Daar zie je heel makkelijk hoe je de blaadjes kunt krullen met een ball tool.
Succes!
hele mooie taarten.... netjes gedaan... is de bovenste topper een boetseersels van je of gekocht???
kan het nl niet zo goed zien....
de onderste erg mooi ook!!!
heb ff in je album op je site gekeken... prachtige creaties zeg!!!
Nee die topper is gewoon van gips, kant en klaar
Prachtige taarten maak je (ook even je site bewonderd )... Mooie stijl!
Mag ik vragen welke mold je gebruikt voor die gouden boogjes op de tweede taart? Ben er helemaal weg van
!
Mooie taarten!!!
Prachtige taarten maak je (ook even je site bewonderd
)... Mooie stijl!
Mag ik vragen welke mold je gebruikt voor die gouden boogjes op de tweede taart? Ben er helemaal weg van![]()
!
Die gouden boogjes zijn gespoten met RI en daarna geschilderd met lustre dust en alcohol.
Ik heb altijd behoorlijk ruzie met molds, dus na wat oefenen gaat dit sneller
En alweeeeeer bedankt allemaal
Prachtige taarten, vind de 2e echt super!
LekkerTaartje schreef:Prachtige taarten maak je (ook even je site bewonderd
)... Mooie stijl!
Mag ik vragen welke mold je gebruikt voor die gouden boogjes op de tweede taart? Ben er helemaal weg van![]()
!
Die gouden boogjes zijn gespoten met RI en daarna geschilderd met lustre dust en alcohol.
Ik heb altijd behoorlijk ruzie met molds, dus na wat oefenen gaat dit sneller
Dat wordt dus oefenen wel echt super mooi hoor
en bedankt voor je antwoord!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taartjes van afgelopen weekend