1

Onderwerp: Een groen Belgje

Hallo iedereen,

ik ben Romiena, woon in Duisburg (Belgie), ben 23 jaar oud en net begonnen met taarten te decoreren. Een echt groentje dus :o

Als ik mijn weg hier wat gevonden heb zal ik proberen wat foto's te plaatsen van wat ik tot nu toe al heb gemaakt. Eerst was er een workshop "paastaart" maken, dan ben ik aan de cupcakes begonnen en nu probeer ik vanalles uit. Zo heb ik van het weekend mijn 1e 3D taart gemaakt voor mijn papa zijn verjaardag: een koi-taart (vis).

Zo, ik hoop hier nog veel bij te leren en leuke mensen te leren kennen. Zijn er misschien nog andere Belgjes van mijn streek?

Groetjes,

Romiena

2

Re: Een groen Belgje

Welkom!

Ik ben ook van België, maar van de provincie Antwerpen (eigenlijk al tegen Limburg). Duisberg heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord  :o

Zeker je creaties showen he :) en pas maar op want voor je het weet ben je verslaafd  :lol:

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Ik vrees dat het virus mij al te pakken heeft...  :P Ben gisteren weer gaan "shoppen" bij Themataarten en kheb weer veeeel gekocht  :x  een boek van Paris Cutler, kleurstoffen, suikerpasta, tappits, ... laat het weekend maar komen dat ik lekker veel kan oefenen  :Y

Duisburg ligt in de druivenstreek, naast Brussel (Overijse, Tervuren, Hoeilaart zijn enkele buurgemeenten).

4

Ja, spullen heb ik ook nooit genoeg blijkbaar  :x het boek van Paris Culter heb ik ook. Daar staan echt wel leuke dingen in!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

5

Welkom! En je taartjes gewoon showen hoor! ben benieuwd!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

6

Welkom op deze site en veel plezier met deze verslavende hobby.
Ik ben Nicole en woon in Houthalen dat is niet zo ver van bij jou hé een dik uurtje schat ik!!! ;)
www.nicoleth.mijnalbums.nl

Vele en lieve groetjes Nicole

7

Wauw Nicole wat maak jij kunstwerkjes seg! Ben jij dat die workshops suikerbloemen geeft?

8

hey, welkom hier ik ben ook een belgje die nog maar begonnen is  :)

sinds kort nog maar aan het taartenbakken

9

Hey wat een leuke cupcakes! Fijn om nog een belgje te leren kennen  :)

10

Hallo Belgjes,

Ik ben ook een Belg die net begonnen is, maar die wel in Nederland woont. Ik heb mijn eerste basiscursus gevolgd en heb de smaak wel te pakken. Heb hier op de site al heel veel informatie gevonden om alles te leren. Hoop heel veel van iedereen te leren en te weten te komen.

Groetjes

11 Laatst bewerkt door nicole th (07-06-2010 21:50)

Vixxen schreef:

Wauw Nicole wat maak jij kunstwerkjes seg! Ben jij dat die workshops suikerbloemen geeft?

Hoi Vixxen, sorry dat ik zo laat reageer maar ben een weekend weg geweest...en ja dat ben ik die de suikerbloemen maak :Y  ;)
Mocht je iets meer willen weten kan je me altijd mailen hoor!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

12

Hallo iedereen,
Iedereen heeft de smaak goed te pakken. Maar ik heb een vraag. Ik ben op zoek naar een eenvoudig boek om leuke figuurtjes te boetseren. Kan iemand mij een tip geven.
Groetjes
Sabine