Onderwerp: mooiste vis van de zee taart
Omdat de 2 juffen en meester vrijdag 11 juli hun verjaardag vieren met als thema water. Ben ik van plan op 3 vierkante taarten 3 scenes uit het prentenboek de mooiste vis van de zee te maken. Hiervoor kan ik nog wel wat tips en truc's gebruiken.
* kan ik de plaatjes van te voren maken en daarna erop maken? hoeveel van te voren kan dat? en hoe moet ik ze dan bewaren?
* heeft iemand anders al eens zo'n vis gemaakt, hoe heb je dat gedaan?
* wat kan ik het beste bestellen voor de glitterschubjes?
* omdat het voor een vrijdag is en ik de donderdag moet werken, wil ik iig. de taarten van het weekend al bakken en invriezen. Maar ik ben nog op zoek naar vulling die liefst niet in de koelkast hoeft(op school hebben ze vast geen plek voor 3 keer een taart). Botercreme vind ik zelf niet zo'n succes, smeer meestal ook af met verstevigde slagroom. ideeen? (afsmeren wil ik dus eigenlijk ook donderdagavond doen, maar zou dat misschien ook woensdag al kunnen of is dat te vroeg(zo ja dan ga ik hulp inschakelen..)
Alvast bedankt voor jullie reakties (ik heb hem in algemeen gezet omdat het een vraag over decoreren is maar ook over vullen.
groetjes Cindy