Re: Nog maar weer eens een paar taarten van mij...
Mooie taarten zeg. Ik vind vooral je juffentaart leuk en de rugzak.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nog maar weer eens een paar taarten van mij...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie taarten zeg. Ik vind vooral je juffentaart leuk en de rugzak.
Das n supermooie parade

Super mooi!! Vooral Feyenoord...leuk gedaan!!
@annemieke-76: Dank je wel.
Eigenlijk heel simpel inderdaad... maar je moet het maar bedenken 
Kan je misschien ook een tip geven over de tas-taart..? Brutale mensen hebben de halve wereld (zei mijn moeder altijd), maar als het te brutaal is, dan snap ik het ook wel hoor.
Kijk graag naar je resulta(ar)ten.
Gr, Miriam
Vind ze allemaal bijzonder goed gelukt. Het schoentje is ZO schattig !
Wat een gave taarten! (Echt vet, zou mijn zoontje zeggen.....)
En die eerste.... wat een leuk plaatje is dat zeg!
@annemieke-76: Dank je wel.
Eigenlijk heel simpel inderdaad... maar je moet het maar bedenkenKan je misschien ook een tip geven over de tas-taart..? Brutale mensen hebben de halve wereld (zei mijn moeder altijd), maar als het te brutaal is, dan snap ik het ook wel hoor.
Kijk graag naar je resulta(ar)ten.
Gr, Miriam
Helemaal niet brutaal, ik vindt het juist een eer als mensen dit soort dingen aan mij vragen, heel erg leuk juist 
Die tas is eigelijk ontstaan omdat ik wat biscuitmix over had... Ik had wel in de planning een tas te maken, maar niet zoals die geworden is... De biscuitmix die ik over had heb ik in een kleinere vierkante bakpan gegooid, eigelijk met het idee van komt misschien nog wel ooit van pas... maar toen ik met die tastaart begon bedacht ik me opeens dat het wel leuk zou zijn als zakje voorop... Het zijn dus 2 vierkante biscuits op z'n kant gezet... ik heb ze ook zo gevuld, dus meerdere lagen vulling op z'n kant als je begrijpt wat ik bedoel... de taart werdt zo wel erg hoog dus ik heb van de bovenkant wel een stuk afgesneden en het voorste biscuit heb ik met bc er als het ware gewoon tegenaan geplakt... Daarna ben ik zijde voor zijde gaan bekleden, over de naden een randje heen geplakt die ik met de sugargun heb gemaakt en toen ben ik hem gaan decoreren... handvat even op 50 graden in de oven zodat ie wat sneller ging harden en eigelijk gewoon wat vakjes e.d. erop gemaakt... Deze taart was voor iemand die stage had gelopen op een school en nu dus afscheid nam... dus ik heb op het label er bovenop bedankt gezet en zoals op de pen en een lineaal aan de zijkant heb ik de naam vd school gezet... Ik hoorde dat ze die details ook heel erg leuk vonden... En het allerleukste vindt ik nog dat me gisteravond een meester van die school opbelde en die gaat in juli trouwen en die vroeg me om de bruidstaart te maken, dus helemaal super 
Super parade...................vind de eerste het allerleukst... 
@Annemieke:
SUPER dank je wel.
Kan veel van je leren en dat wil ik ook erg graag doen 
En dan sleep je er zelf nog een leuke opdracht uit.
Als je nou weer eens overvallen wordt door creatieve ideeen.... maak dan ook van het hele proces foto's en dan heb je een hele mooie how to
en een hele rits followers, hihi.
Ik volg je op de voet.
Gr, Miriam
Jeetjepiete wat een mooie rij taarten!
De één nog mooier en leuker dan de andere,
!!!
Wat een mooie parade!
Heerlijk om naar te kijken
Wat en leuke en mooie parade. Vind die letters van Feyenoord heel leuk bedacht.
Prachtige parade Annemieke! Allemaal hele mooie taarten, vooral de eerste voor de juf vind ik geweldig leuk
!
Wat een mooie parade! Vind die groene taart met roze strik erg leuk, heel vrolijk!
Wat een prachtige serie, Annemieke!
Echt leuk allemaal!!!!
Wow zeg dat is echt een hele mooie taarten parade
Super mooi en ook heel mooi boetseersels zeg 
Stuk voor stuk prachtig!!!
bedankt voor de fijne uitleg...
ik had nog een vraag over de zeemermin... hoe heb je die staart zo gekregen?
bedankt voor de fijne uitleg...
ik had nog een vraag over de zeemermin... hoe heb je die staart zo gekregen?
Ik heb eerst de rots bekleed, daarna de barbie zonder benen erin gezet en toen een staart op de rots gemaakt... eerst een wat dikke lap fondant in vorm gelegd en daarna heb ik bloempjes uitgestoken en daar de blaadjes van als schubben gemaakt, je kan ook losse kleine rondjes gebruiken, maar als je bloempjes uitsteekt en net langs de blaadjes afsnijdt heb je meerdere schubben in 1 keer....
Ik kan maar één ding zeggen:
FANTASTISCH!!
Wauw wat een prachtige parade! De schooltas is echt super 
Super vind ze allemaal erg mooi 
wat een super parade!! Vooral de eerste vind ik super! en nu ik dat sneakertje zie, denk ik, ik ga wel meteen even een malletje downloaden!
Annemieke, ze zijn weer super, jouw taarten! Leuk dat je er altijd een heel eigen creatieve draai aan geeft! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nog maar weer eens een paar taarten van mij...