1

Onderwerp: Barok- en fashion stapel..

..voor mijn zusje die afgelopen woensdag 20 is geworden.
Vandaar vieren we het en ze had aan mij gevraagd of ik een taart wilde maken, wat het ging worden moest ik zelf maar weten.
Haar slaapkamer is in barokstijl en zelf houdt ze erg van schoenen, kleren en tassen. Vond een ontwerp maken toch moeilijk, maar uiteindelijk is het dit geworden.
Ben er zelf wel blij mee en de reacties waren ook erg enthousiast.
Het bovenste taartje is gevuld met piepschuim, voor op haar kamer :).
De middelste is bekleed met marsepein, gevuld met mona appeltaartpudding en cream cheese. De onderste is bekleed met fondant en gevuld met kersenvlaai en mascarpone.
Ben alleen niet gelukkig met de foto's, achtergrond is veel te druk...Volgende keer maak ik de foto's gewoon weer lekker zelf!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OIESGSC7.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N4A6RJ6O.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AZXANYNH.jpg

Wat vinden jullie ervan?
Bedankt voor het kijken en tips/opmerkingen zijn altijd welkom, daar leren we weer van :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

2

Re: Barok- en fashion stapel..

Die is mooi geworden! Leuk, met zo'n bewaar-taartje :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Heel mooi, en dat muiltje met die prachtige glansstrik!!

4

WOW, supergaaf

5

heel erg mooi maar wat ik me afvraag hoe maak je die cijfwers zo ik zie ze regelmatig voorbij komen en nu wil ik het toch eens weten ik vind ze echt leuk eens wat anders en dat schoentje is daar een uitsteker van of heb je die zelf gemaakt??

6

De cijfers zijn gemaakt van gumpaste. Rolletjes rollen van de paste en vervolgens je letters ermee vormen, heel makkelijk dus :). Vervolgens een stokje erin steken, zodat ze makkelijk in de taart te duwen zijn. Ik heb de mijne zonder stokje gedaan, omdat ze afbraken en ze vastgeplakt met Royal Icing.
Het schoentje heb ik met de templates van cakecentral.com gemaakt, maar er zijn ook uitstekers voor hoor :).

7

hele mooie stapel :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

Prachtige stapel! Eentje om trots op te zijn :thumb:

9

Hi is erg mooi geworden!

Liefs, Zanoni

10

Ik vind em erg mooi en idd strak! ;) Je mag er met recht trots op zijn!

Persoonlijk had ik voor het middelste taartje misschien een andere kleur gekozen...misschien zwart en dan met roze wat barok krulletjes erop??

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

11

Vind hem erg mooi , welke uitsteker heb je voor dat grote zwarte figuur gebruikt?

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

12

Mooie stapel, leuk zo'n bewaartaartje!

Groetjes,
Marja

13

@ Kadohke: ik ben het helemaal met je eens wat betreft het middelste taartje! Was zelf namelijk ook niet tevreden met de kleur. Hij had de kleur moeten krijgen die mn zusje op haar kamer heeft, beetje taupe/caramel..Maar ze wilde ook graag marsepein en jah..dat kleurt toch anders als fondant. T had dus zo'n zacht kleurtje net als het roze moeten worden, maar hij werd te donker door de marsepein. Vond het beetje zonde om nog zo'n grote bonk opnieuw te kleuren. En mn man en moeder vonden het opzich niet misstaan, dus heb het toch maar zo gelaten. Maar nogmaals, ik sluit me bij je aan :).

@Sixy: Dat zijn de uitstekers van Stephen Benison.

14

Hé Liene door je berichtje in Babbel ben ik even gaan kijken naar je taart je maakte me wel nieuwsgierig.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel kijk op de taarten parade er zijn er zo veel,en als je een dag niet heb gekeken zit je zo weer op 3 bladzijden.

Maar je taart is geweldig prachtig in één woord wat zal je zusje daar blij mee zijn. En dat bewaar taartje met die schoen er op wat een leuk idee,nou meisje je mag met recht trots zijn op deze pracht taart en dat meen ik echt.Zo dan haal ik hiermee gelijk je taart naar voren toe. :Y

groetjes van Ann

15

Nou hier ben ik dan hoe kan ik deze nou gemist hebben  :o

Prachtig gemaakt je zus zal trots op je zijn en dat moet je zelf ook zijn dat is het allerbelangrijkste !!!!!

16

Mooi zeg !!

Groetjes, Conny

17

Mooi met die grote uitstekers!

Groetjes Jeannette

18

Super mooie taart :thumb:

19

Mooie taart!

20

Wat een mooie kleurencombi! Ik vind de roos bovenop ook erg mooi.

Ik zie niet direct wat de roze lijntjes op de middelste taart zijn, maar dat ligt aan de foto. Verder vind ik het echt een prachtige stapel, en je zus zal er ongetwijfeld erg blij mee zijn geweest!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

21

Mooie, stijlvolle stapel!

22

Even ophalen.... ;-)

Hoe heb je het goud zo mooi gekregen..?

gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

23

Heel speciaal!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole