1

Onderwerp: Tijd om me voor te stellen...

Hallo,

Mijn naam is Miranda en ik ben woonachtig in Almere.

Afgelopen april is mijn zoontje 3 jaar geworden en dit jaar wilde ik wat anders dan de 'standaard fototaart vd Hema' en de standaard taarten die ik daarnaast voor verjaardagen maak (appeltaart, sachertorte, boterkoek) Aangezien hij fan is van de film 'Cars' wilde ik een taart maken met 'Bliksem Mc Queen' erop. Voor deze gelegenheid dus mijn eerste, met marsepein bekleedde, puzzeltaart gemaakt. Het was een succes, want voor een jongetje die geen taart-eter is, ging deze taart er rappido in  :D  :9

Als gevolg van dit succes hebben vrienden van me gevraagd hun bruidstaart te maken. Voel me zeer vereerd, maar t maakt me ook zenuwachtig :Y Wil natuurlijk wel dat ze die dag de perfecte taart hebben. Al zie ik wel op tegen het vervoer van de bruidstaart (stapel, 3 lagen, naar Hillegom)

Nu dus flink op heb forum aan t lezen. Zou bijna zeggen dat ik er verslaafd aan ben  :o

Kan voor die tijd nog wel oefenen op een taart voor mijn buurmeisje :)

Groetjes,
Miranda

PS mochten er medebaksters zijn in Almere die het gezellig zouden vinden om eens gezellig bij elkaar te komen om tips/trucs etc uit te wisselen.... sta ik voor open  :Y

Re: Tijd om me voor te stellen...

Leuk dat je je eerste 'opdracht' al binnen hebt gesleept! Dat is in ieder geval een groot compliment. Veel plezier nog op het forum! Ik woon helaas niet in de buurt van Almere ;)

3

Hoi Lydielicious,

Leuk om een reactie te krijgen als je je voorsteld in dit walhalla voor taartenbaksters  :Y

4

Welkom op het forum en succes met de (bruids)taarten. Blijft altijd spannend je hoeveelste het ook is of voor wie het ook is.

Heel veel taartplezier!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

5

Hoi welkom en veel plezier!

Ik kom uit Urk maar ben regelmatig in Almere te vinden (daar wonen vrienden en schoonouders) :Y '

Bij Ruan kun je nu ook allemaal taartspulletjes kopen, handig om te weten misschien! :)

Succes met de bruidstaart maar met goede voorbereiding moet dat vast wel goed komen! :thumb:

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess