Re: zwarte bruidstaart met witte schilderingen cc en koekjes
Wat prachtig! Petje af hoor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwarte bruidstaart met witte schilderingen cc en koekjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat prachtig! Petje af hoor
jemig! Ik dacht even het zal wel een printje zijn.... maar nee!
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe je zulke dekkende witte verf hebt gemaakt?
Hallo Allemaal;
Bedankt voor al jullie leuke reakties... Op de veel gestelde vraag wat ik gebuikt heb om het wit zo mooi op het zwart te krijgen; Het is echt niet moeilijk.. Ik heb wat icing color White-White gebruikt van het merk Wilton. Een beetje van deze kleurstof op een schoteltje en onverdund aanbrengen op de zwarte ondergrond. Ik moet hierbij wel vermelden dat marsepein makkelijker pakt als op fondant. Hier wil de "kleurstof" niet helemaal goed dekken omdat het lijkt dat je op een vette ondergrond verft. De koekjes waren met zwarte fondant bekleed en die heb ik dan ook geschildert met Sugarflair colours "superwihite" poeder kleurstof vloeibaar gemaakt met sugarflair rejuvenator spirit. (De taart is bekleed met marsepein en niet met fondant)
Dan een mooie dunne kwast pakken en schilderen maar.
Mocht je op zwart willen schilderen met kleur dan kan je gewoon door de witte white-white je kleur mengen en dan lukt het ook heel goed... Ik heb op deze manier een keer een torso gemaakt voor een badmode ontwerper die het pronkstuk van deze zomer nagemaakt wilde hebben.
Ziet er ontzettend chique uit, super gedaan.......
Grote KLASSE!!!!!!!!!!
wauw!
wat prachtig gemaakt
ben nu ook heel benieuwd naar je torso....
I luv je taartje.... Prachtig!
Fantastisch, ook in combinatie met het paars!!!
prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mooi!
Wauw! Petje af voor het schilderwerk!
Wat een prachtig geheel!
Zag deze in de galerie voorbijkomen en ik dacht -helemaal groen van jaloezie- 'chips, weer iemand met een cricut'
Mèn, wat een werk en wát heb je dat schitterend gedaan. Het is gewoon echt hetzelfde als op de kaart...
Heb even ademloos naar je taart zitten kijken ........ waanzinnig mooi gedaan... super chique !!!!
supergaaf hoor.
U zegt: ge-schil-derd ? ? ?
Whahaaaaa, wat ben je góed zeg! Mega-knap gedaan, supernetjes, geen vlekje of bibbertje te zien, ik vind 'm top!
respect! hij is echt heeeel mooi!
Ik zag deze al in de galerie staan en daar viel hij me meteen op Geweldig!
Wow uit de hand geschilderd! Wat knap!
Prachtig dat wit op zwart.
Wat mooi zeg! En wat een goed idee om het uiteindelijk erop te schilderen, lijkt me ook erg lastig om alle krullen en sliertjes anders precies op de juiste plek te passen zonder dat ze uitrekken, schuiven, scheuren, etc.
Goed gedaan!
Wauw, die is strak geschilderd . Super-sjiek-de-friemel-klasse-top-taart!
Wat een plaatje !!!
Prachtig en wat knap dat schilderen!!!
wauw!
wat prachtig gemaakt![]()
ben nu ook heel benieuwd naar je torso....
De torso staat nu bij de 18+ taarten.......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwarte bruidstaart met witte schilderingen cc en koekjes