1

Onderwerp: CakeStudio eindelijk online

Het heeft wat geduurd, maar we zijn eindelijk online. Er moet nog wel hard gewerkt worden aan de website, maar het begin is gemaakt.  De rubriek 'recepten' is nog niet beschikbaar, dat gaat hopelijk binnenkort het geval zijn.

www.cakestudio.be

2 Laatst bewerkt door Liens (01-06-2010 13:26)

Re: CakeStudio eindelijk online

Dat is bij mij in de buurt!  :D leuk seg!
Verkoop je ook plunger cutters of enkel metalen uitstekers?

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Ik vind t echt een mooie site!!! Erg stijlvol.....

Ik struikelde wel zelf over het woord "bloemmengelingen" :lol:
Ik heb t echt een paar keer moeten lezen, en nog dacht ik: "Wat staaaaaaat daar nou!!".

Ik vind zelf ook dat bij workshops de tekst niet mooi is uitgelijnd. Ik vind het persoonlijk netter als t wat strakker onder elkaar staat.

Verder succes met de zaak!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Liens schreef:

Dat is bij mij in de buurt!  :D leuk seg!
Verkoop je ook plunger cutters of enkel metalen uitstekers?

Ik heb enkele plunger cutter set : die met de schattige bloemetjes met de 5 blaadjes, de margrietjes, hartjes, sterretjes en de gerbera's (momenteel uitgeput). De metalen uitstekers zijn voor koekjes (o.a. de gewilde babyromper). Kom maar eens langs om te 'neuzen' hé. Het is een klein winkeltje, maar het is gezellig !

5

Kadohke schreef:

Ik vind t echt een mooie site!!! Erg stijlvol.....

Ik struikelde wel zelf over het woord "bloemmengelingen" :lol:
Ik heb t echt een paar keer moeten lezen, en nog dacht ik: "Wat staaaaaaat daar nou!!".

Ik vind zelf ook dat bij workshops de tekst niet mooi is uitgelijnd. Ik vind het persoonlijk netter als t wat strakker onder elkaar staat.

Verder succes met de zaak!!!

ja, zo van die zaken moeten/kunnen nog beter. Alle opmerkingen zijn welkom ! Ik ben nog naar een ander/beter woord op zoek trouwens... :)

6

Ja, ik ga zeker wel eens langskomen! Een ander woord voor bloemmengelingen...bloemmixen ofzo? :P

x Liefs van Lien x

7

Liens schreef:

Ja, ik ga zeker wel eens langskomen! Een ander woord voor bloemmengelingen...bloemmixen ofzo? :P

Daar heb ik ook al aan gedacht, maar dan denken sommige dan weer dat er al zout en gist inzit, dat is niet zo. Het zijn echte professionele mengelingen die heeel veel bakkers ook gebruiken. De bloemmolen heeft het over meelmengsels/meelbereiding, maar dat klinkt ook niet vind ik.

8

CakeStudio schreef:

Daar heb ik ook al aan gedacht, maar dan denken sommige dan weer dat er al zout en gist inzit, dat is niet zo.

Ja, daar was is ook al over aan het denken dat er misschien verwarring zou ontstaan  :s

x Liefs van Lien x

9

Ik ga nog eens flink brainstormen terwijl ik verder werk aan mijn schaakbord.

10

Ik zou gewoon het woord los schrijven, dus bloem mengeling. Zo staat het op internet ook meerdere malen. Of een streepje ertussen.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

11

Kadohke schreef:

Ik zou gewoon het woord los schrijven, dus bloem mengeling. Zo staat het op internet ook meerdere malen. Of een streepje ertussen.

bloem mengeling .... dit is misschien wel een goed idee, tnx