1

Onderwerp: Vulling bruidstaart

Ik ga vanavond een bruidstaart maken en de vulling moet eigenlijk heel simpel zijn.. denk zelf dan gewoon aan botercreme en jam. Maar als ik 1:1 gebruik dan kan ik daar toch ook gewoon mee vullen en afsmeren..
Ik deed eerst altijd botercreme mix uit de webshop maar voor het afsmeren vind ik dat toch minder geschrikt en twee soorten maken heb ik eigenlijk geen zin en geen tijd voor..

2

Re: Vulling bruidstaart

1:1 kan ook gewoon als vulling ja..... niet te dik zou ik doen, het is onwijs machtig!

Groetjes, Linda

3

Dank je wel.. Ga ik die direct maar vast maken

4

lijkt me niet zo heel lekker voor een bruidstaart......... :o

kun je de botercreme die je als vulling gebruikt niet iets oppimpen met een smaakje of iets anders?

5

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … (luchtig)/

Dit gebruik ik altijd als vulling en om af te smeren met een beetje lemon curd. Deze is nl niet zo machtig.

Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt

6

Ik moet hem vanavond maken.. Ik heb de 1:1 botercreme gemaakt en doe het dan gewoon in combi met de jam..
Ze wou geen smaakje als vulling maar zoals de taart die wij wel eens hebben van de echt bakker hier in de buurt... Ik vond dit wel aardig in de buurt komen..

Ze moet na die tijd maar aangeven of het lekker was of niet dan weet ik dat ook weer..