1

Onderwerp: Dit taarthuisje moet een beginner gewoon niet maken...

Ja hier moeten beginners echt niet aan beginnen, zoals ik dus  :lol:  :lol:  :lol: !
hahaha
Heb nu ongeveer zo’n 5 taartjes gemaakt, en dan probeer ik dit :P
Heb al een fles geprobeerd een stapeltaart en mini taartjes en nu een huisje hehe

Ik wil altijd weer het uiterste proberen ipv eerst iets makkelijkers..
Nou deze ga ik voorlopig niet meer maken!!!!

Wat een ramp, ik had geen flauw idee hoe ik het fondant erover moest krijgen, had dus te weinig, maar na bedekken zou ik ook mega veel overhouden was niet echt een makkelijke vorm! En toen ik het er weer af haalde zat alles onder de botercreme dus ja ik moest het wel gebruiken, dus ben maar gaan knippen en plakken met mijn laatste fondant…zucht…

Heb 2 soorten cake door elkaar gestapeld dus echt een huisje gebouwd haha, en dak nog apart! En als voegwerk heb ik vanille botercreme gebruikt…
Hij is voor mijn broer en schoonzus die vandaag de sleutel krijgen en dan neem ik dit “taartje” mee  :Y

Feedback hoef ik niet te vragen want dan kunnen we door blijven gaan ik weet gewoon dit gaan we niet nog een keer doen :D! haha

Hier komen de foto's en lach maar gewoon met me mee hoor  :lol:  :Y  :x

verhuis taartje is bijna 20 cm hoog, 12 cm breed voor en achter en 9 cm ong. aan de zijkanten..
http://94.100.121.171/976750001-976800000/976778401-976778500/976778435_5_Cr2g.jpeg
http://94.100.119.247/976750001-976800000/976778501-976778600/976778541_5_fCFZ.jpeg
En hier zie je de kleuren beter zoals ze zijn...
http://94.100.118.247/976750001-976800000/976778601-976778700/976778643_5_MLmX.jpeg
Bedankt voor het meelachen  :lol:  !

2

Re: Dit taarthuisje moet een beginner gewoon niet maken...

toch is hij leuk :Y  :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Hoi bwtje,

Voor een beginner vind ik m geweldig. Echt niet slecht hoor! In het begin komt er zoveel informatie op je af, over technieken enzo. Oefening baart kunst.

Je broer en schoonzus zullen vast blij verrast zijn!

4

hoezo lachen???? ik vind hem hartstikke leuk....

5

Ja dat vind ik eigenlijk ook  :Y . Snap wel dat je niet helemaal tevreden bent, maar is geen slecht taartje, hoor.

6

haha nou dat had ik niet verwacht hoor ?? :nooo
Alles zat zo tegen namelijk, uiteindelijk is het best een grappig taartje maar ik vind het niet te doen om zoiets groots te bekleden haha ...
Maar goed hopelijk vinden ze hem leuk, want ze willen ook dat ik voor hun bruiloft mini taartjes en een aansnij taart ga maken!

Hopelijk gaat me dit beter af!!

ik had iets veeeeeeeeeeel ergers verwacht hahahah
ziet er  leuk uit hoor
op huoden met jezelf afkraken nergens voor nodig
ik ben nu een paar maanden bezig en heb het lef nog niet gehad
zo kan je het ook bekijken

8

ik vind hem wel mooi hoor! :Y

9

Ik vind hem ook leuk!

Groetjes Eline

10

Nou en toch is hij leuk hoor! Leuke frisse kleurtjes!

11

Ik denk dat je veeleisend bent voor jezelf, want hij is gewoon erg leuk! Vooral het idee is geweldig, en dat je dat gewoon gaat proberen is super! Er komt een dag aan dat het je steeds makkelijker af gaat, maar wel door deze projecten!

En daarbij, als je het niet had gezegd, had niemand het eraan afgezien hoor, hij is erg mooi!! :Y

Groetjes, Linda

12

Maar....hij is wel super leuk!! :D

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

13

Ja dat klopt ook wel  :o  Ik ben een maagd als sterrenbeeld en ben ook super kritisch hoor!
Hebben jullie dit niet dan??
En ik vind het ook zeker leuk om te proberen, vooral de lastige versies haha

Ik zal proberen de volgende keer niet zo mezelf af te kraken dan...
proberen he  :lol:

14

hij is zeker leuk

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

15

Ik lach idd, omdat ik vrolijk word van je leuke huisje met z'n mooie kleurtjes. Ik vind hem erg leuk en gewoon door-oefenen !! :thumb:

16

Ik had eerst je verhaaltje gelezen en had verwacht dat ik iets veel lelijkers te zien zou krijgen! Ik vind m helemaal niet verkeerd hoor voor een eerste. Ik wil ook altijd iets veel te moeilijks proberen in plaats van stapje voor stapje. Goh, ben ook maagd van sterrenbeeld, zou het ermee te maken hebben?

Ik denk dat ze er hartstikke blij mee zullen zijn! :)

17

ik kan ook alleen maar zeggen....zie er prima uit...kan altijd beter, maar dat zeg je over 3 jaar nog ;)

groetjes Jaan

18

Je hebt het goed gedaan hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

19

Ja ... ik vind het toch een heel leuk en mooi taartje! Vrolijke kleurtjes .... mooi hoor!  :thumb:

20

Lotje_ schreef:

Ik had eerst je verhaaltje gelezen en had verwacht dat ik iets veel lelijkers te zien zou krijgen! Ik vind m helemaal niet verkeerd hoor voor een eerste. Ik wil ook altijd iets veel te moeilijks proberen in plaats van stapje voor stapje. Goh, ben ook maagd van sterrenbeeld, zou het ermee te maken hebben?

Ik denk dat ze er hartstikke blij mee zullen zijn! :)

Ja ik denk het wel  :lol:

21

ik vindt hem ook leuk en grappig

je moet maar zo denken zelfs dit kan niet iedreen

ben wel benieuwd hoe ze hem uiteindelijk vonden

22

Hij is hartstikke leuk joh !!!

Groetjes, Conny