Onderwerp: Winkel die marsepein verkoopt in Nijmegen
Hoi
Weet iemand een winkel in Nijmegen die marsepein verkoopt?
Ik heb mezelf even gemeld want ik weet niet of ik goed sta hier.
alvast bedankt
groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Winkel die marsepein verkoopt in Nijmegen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi
Weet iemand een winkel in Nijmegen die marsepein verkoopt?
Ik heb mezelf even gemeld want ik weet niet of ik goed sta hier.
alvast bedankt
groetjes
Dank voor het melden
Dit mag naar Taartdecoratie algemeen.
in Arnhem of Nijmegen zit toch Tastyshop???
Maar ik weet niet hoeveel je nodig hebt, ik heb een aardige voorraad.
Nou het is voor een patient en die mag niet uit Nijmegen en ik mag ook niks door verkopen aan hem, maar bedankt voor het aanbod
Tastyshop zit in Arnhem
Iemand nog met een tip voor marsepein in Nijmegen?
Ik zou het zo eigenlijk niet weten.
Ja de groothandels op de energieweg die zullen het wel hebben maar dan heb je vaak 1:2 kwaliteit.
De dichtsbijzijnde taartenspullenwinkel is in Elst "bakfeest&zo" en anders in Arnhem ja.
En anders misschien pippoos? Ik las dat die ook spullen voor taarten (gingen) verkopen. Weet alleen niet of dat in alle vestigingen is? En het is dan natuurlijk erg! aan de prijs.
Er is een banketbakker in het centrum die marsepein verkoopt. Ik weet helaas niet welke, maar mijn schoondochter heeft het laatst daar gekocht. Zeelandia 1:3.
Kobusje
Misschien bij Strik? Daar maken ze ook wel bruidstaarten e.d., dus misschien dat ze je wel wat marsepein kunnen verkopen.
Bedankt voor de tips, wij gaan even rondbellen
bij zus en zo (kookwinkel in de houtstraat) verkopen ze wel fondant. Marsepein weet ik niet.
Jamin verkoopt ook pakjes marsepein. Niet goedkoop 200 gram voor € 2,99, Maarja als je omhoog zit, kan het makkelijk zijn.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Winkel die marsepein verkoopt in Nijmegen