1 Laatst bewerkt door yakefrank (30-05-2010 00:50)

Onderwerp: [FEEDBACK] Met dank aan velen van het forum!

Dankzij de waardevolle tips van diverse forumleden heb ik dit stapeltje kunnen maken! Ook zeker dank aan Diana uit Katwijk die me haar schoenuitstekers leende en die me vanmorgen uit de brand hielp met pareltjes!

Kirsten was zeer content met haar taart voor haar 30ste verjaardag (om haar gasten te misleiden mocht ik 29 op de taart zetten :)). Ik hoop dat ze hem ook lekker vond. Onderste taart heb ik met aardbeien, aardbeienjam en slagroom gevuld. De bovenste is een chocoladebiscuit met banketbakkersroom en kersenjam.

Ik hoop op jullie feedback!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MR6B37PF-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DOWNGGDI-D.jpg

Jacqueline

2 Laatst bewerkt door EverLearn (30-05-2010 00:51)

Re: [FEEDBACK] Met dank aan velen van het forum!

Ik zie geen taart?

Edit: oh sorry iets te vroeg gereageerd....

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

3

Ik was nog aan het uploaden! :)

Jacqueline

4

Ik vind hem heel leuk, geen tips van mij helaas.
Mooie strik, en leuk dat die parels overal terugkomen!

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

5

Prachtige taart, leuke en originele kleurencombinatie. Erg leuk die pareltjes in de bolletjesrand. Mooie luxe strik, kortom geen commentaar (behalve, dat ik deze maat schoen iets te groot vind voor het formaat taart, daar is de kleinere maat erg leuk voor, maar je kunt niet voor elke taart iets nieuw aanschaffen. Ontvangster en gasten zullen het zeker niet opmerken, maar omdat je om feedback vraagt, zeg ik even wat mij allemaal opvalt). Mooi gewerkt!

Groet, Jolanda

6

Mooie taart en strak bekleed, leuke kleuren.

ik had de naam er toch anders op gedaan, ik had je verhaaltje nog niet gelezen en dacht wat staat er nou ? ik netsr (omdat je toch van links naar rechts leest had ik het andersom gedaan :D)
En ik zou maar 1 schoen erop doen, vooral omdat het nu ook 2 rechterschoenen zijn (gezien het patroon op de zool)
Of er toch 2 maken, de zool omkeren en zelf het patroon de andere kant op prikken (snap je het nog :D)

Ik vind m erg leuk, ook vooral dat hij niet in het midden gestapeld is
Goed gedaan :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

leuke taart, geen feedback. Alleen hoop ik dat er morgen geen kiezen breken met al die harde pareltjes haha> heb ik een keer gehad he!!!

8

lune schreef:

Mooie taart en strak bekleed, leuke kleuren.

ik had de naam er toch anders op gedaan, ik had je verhaaltje nog niet gelezen en dacht wat staat er nou ? ik netsr (omdat je toch van links naar rechts leest had ik het andersom gedaan :D)
En ik zou maar 1 schoen erop doen, vooral omdat het nu ook 2 rechterschoenen zijn (gezien het patroon op de zool)
Of er toch 2 maken, de zool omkeren en zelf het patroon de andere kant op prikken (snap je het nog :D)

Ik vind m erg leuk, ook vooral dat hij niet in het midden gestapeld is
Goed gedaan :thumb:

precies mijn mening ook ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

9

Hartelijk bedankt voor jullie reacties.

Ja, die letters.... Helemaal niet bij nagedacht! Gelukkig vond Kirsten het erg leuk :)! Maar mij gebeurt het geen tweede keer weer!

Jacqueline

10

heeel mooi :thumb:
en feedback heb je al gehad :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

11

Prachtige kleuren geworden zo!!! :D :thumb:
Daar hou ik wel van!

Super! :thumb:

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

12

Mooie stapel

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

13

leuk stapeltje hoor