1

Onderwerp: Alles is zelfgemaakt :D

De eerste keer dat ik ze zelf mocht neerzetten op locatie en men wat was ik zenuwachtig.
Ook omdat ik te horen kreeg dat ze het op die locatie niet zo prettig vonden dat een hobby-ist het zou doen. Maar ik kwam binnen en toen was het van ooooow ben jij het, wat leuk.

Dit is het geworden. Zowel de taartschaal als de cc standaard heb ik zelf gemaakt :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8K8OLKY6.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-367NN87I.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EXASGCV4.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UJW8WDB3.jpg

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Alles is zelfgemaakt :D

heeeeel mooi allemaal :thumb:
ook de standaards :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Heel mooi!
Ik heb je onderste cupcakes opgeslagen als inspiratie.....

4

Wauw!!! Echt mooi!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

5

Heel mooi, vooral je cc'tjes! Zo stijlvol!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

6

Wat een mooi geheel Jo!!  :thumb:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

7

fantastisch zeg, mooie combinatie en over die opmerking: volgens mij zijn de hobby-isten beter dan sommige professionele bakkers!! (niet alle bakkers natuurlijk) Ik neem aan dat ze op die locatie ook heel blij waren met jouw mooie creaties!! :thumb:  :thumb:

8

super gemaakt!

Groetjes, Dorothea.

9

:thumb: heel mooi allemaal!

Waar heb je de cc standaard van gemaakt?? Hij is erg leuk geworden. :Y

10

Mooi, de standaards ed maar vind vooral de cupcakes helemaal geweldig. Ga ik saven.

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

11

Heel mooi!En je cuppies zien er zo strak uit.Hoe krijg je dat voor elkaar.Ik moet half juni 50 cc maken,ik hoop dat ik ze ook zo strak krijg.Hoe heb je dat gedaan,als ik vragen mag?
En je cc standaard is geweldig mooi. :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

12

ziet er mooi uit hoor

13

Heel erg mooi! Toppie werk geleverd!  :thumb:

14

Suzan1970 schreef:

Ik heb toen ronde vormen laten zagen. Gat erin geboord, zodat er net een bezemsteel doorheen kan. Twee kleine spijkers eronder geslagen en die plankjes blijven hangen.
Onder de onderste ligt een groot houten blok waar ook de bezemsteel in vast zit. En daarna gespoten.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15 Laatst bewerkt door jolanda71 (01-06-2010 10:05)

misty schreef:

Heel mooi!En je cuppies zien er zo strak uit.Hoe krijg je dat voor elkaar.Ik moet half juni 50 cc maken,ik hoop dat ik ze ook zo strak krijg.Hoe heb je dat gedaan,als ik vragen mag?
En je cc standaard is geweldig mooi. :Y

Ik heb gewoon de rondjes uitgestoken en gedecoreerd en laten harden in een taartdoos.

Edit, je bedoeld de cc zelf denk ik nu  :lol:

De papiertjes heb ik van de leukste shop. Ik gebruik altijd cakemeel van honig. En bak in de siliconen vorm van de action die ik losgeknipt heb zodat ik er meer in de oven kwijt kan. Ik bak in hetelucht op 160 graden ong 22 a 23 minuten.

16

jolanda71 schreef:
Suzan1970 schreef:

Ik heb toen ronde vormen laten zagen. Gat erin geboord, zodat er net een bezemsteel doorheen kan. Twee kleine spijkers eronder geslagen en die plankjes blijven hangen.
Onder de onderste ligt een groot houten blok waar ook de bezemsteel in vast zit. En daarna gespoten.

Wat mooi!!! En die standaard voor de CC'S??? :thumb: echt gaaf, ook dat kopje er zo bovenop, knap!! Heb het opgeslagen als inspiratie, mag dat??

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

17

Erg leuk gedaan. :thumb:
creatief op meer fronten dus :Y

Groetjes Suus
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off the goal!!!

18

Ziet er heel strak uit! heel mooi gedaan

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

19

Héél mooi geheel!

20

ontzettend mooi, zowel de standaard als al het moois wat erop staat. de cc heb ik ook opgeslagen, ik heb niet zoveel met cc, maar zulke mooie, dan krijg ik toch probeer-een-keer kriebels :D

21

Prachtig, ook je standaards !!

22

Supercreaties :thumb: ! Erg stijlvol en de standaards zijn geweldig mooi.

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

23

Een prachtig en geweldig geheel!
Wat super mooi gedaan, je standaards zijn ook geweldig!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

24

Ja geweldig maar dat wist je al ;)

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

25

Wat is je standaard gaaf Jo! Dat is je nog snel gelukt, super. De cakejes zijn errug mooi, 't taartje ook :Y. Waar heb je het moeten brengen?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com