Onderwerp: rozen hoe op bruidstaart bevestigen?
Iemand een tip want de rozen zijn best zwaar zeg maar en ik wil een sliert van midden tot onder maken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » rozen hoe op bruidstaart bevestigen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iemand een tip want de rozen zijn best zwaar zeg maar en ik wil een sliert van midden tot onder maken.
Bij de Wilton cursus heb ik ook zo'n rozensliert gemaakt en toen heb ik ze vastgezet met royal icing en dat ging goed. Je kunt eventueel van beneden naar boven stapelen, dan kunnen ze ook beetje op elkaar steunen. Succes ermee!
ja ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb er cocktailprikkers ingedaan! AAAAAAHHHHHHHHHHH ik ben vet tegen dit soort dingen, maar had geen royal icing in huis en heb het impulsief gedaan.
ben benieuwd wat jullie er van vinden. beetje dom?
*Oeps*... Als het niet persé hoeft zou ik het niet doen met cocktailprikkers...
Ik zou het er in ieder geval duidelijk bij zeggen dat er prikkers in zitten
Ik heb nog nooit iets met royal icing vastgezet, maar met water en poedersuiker kom je ook een heel eind
Gaat het een beetje Karin ???
nee niet echt want ik heb iets gedaan wat tegen mijn principes in is en voel me er niet tof bij, maar ja, het is al gebeurd.
nee niet echt want ik heb iets gedaan wat tegen mijn principes in is en voel me er niet tof bij, maar ja, het is al gebeurd.
Chantelle schreef:Gaat het een beetje Karin ???
![]()
nou dat hoef je echt niet 3 x neer te zetten hoor
Kan je het niet alsnog met icing doen dan ?
Volgens mij gaat het echt niet goed
ben zo van de rel dat ik 3x geklikt heb
nou hij zit al in de vriezer maar ik dacht er ook aan als ik hem eruit haal dan kan ik het nog proberen icing idd.
Voor dit soort dingen gebruik je royal icing ...water met poedersuiker is ook niet sterk genoeg voor de zware klussen.
Links bij de recepten kan je lezen hoe je het zelf kan maken.
Een klodder icing en je rozen zitten zo vast als een huis.
Dank je Natacha. Eigenlijk wist ik het wel maar soms ben ik te impulsief
Daar hebben we allemaal wel eens last van
Zo hebben we het allemaal moeten leren !!
Als je echt voor sommige dingen een prikker zou willen gebruiken of echt nodig heb,neem dan een stukje spaghetti dat is dan tenminste nog eetbaar.
Ik gebruik dat ook bij poppetjes om het hoofdje vast te zetten.
[move]---> decoreren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » rozen hoe op bruidstaart bevestigen?