Re: [FEEDBACK] mijn bruidstaarten productie ;-) van deze week

Wat maak jij mooie taarten zeg. Complimenten hoor, een genot om naar te kijken!

27

Prachtig!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

28

Hmmm! Als jij al feedback vraagt op zulke taarten, dan durf ik helemaal geen feedback meer te vragen. ;)

Ze zijn alle 3 zo super knap gemaakt, zo strak en stijlvol, dat ik heel erg weinig op en aanmerkingen heb. Ik vind alleen dat de bovenste bruidegom wat bolle ogen heeft en van de onderste vind ik de kleuren combi niet zo mooi, maar daar heb je zoals je zelf al zei weinig invloed op :Y
3 zulke taarten in een week, daar zou ik dus helemaal van in de stress schieten. Ik vind het echt geweldig knap! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

29

Echt super gemaakt! En als beginner heb ik natuurlijk helemaal niks te vertellen.

Maar wat ik me afvroeg je taarten zijn super romantisch stijlvol een beetje klassiek, zeker de tweede. De figuurtjes (super gemaakt doe het je zeker niet na) zijn toch een beetje speels, is dat dan ook een wens van de klant? Persoonlijk zou ik dan liever bloemen bovenop zien, alhoewel het er natuurlik wel bij hoort een paartje op de taart.

30

Prachtig!!! vooral die met groen vind ik heeeeel mooi!!! En ik ben altijd wég van jouw bloemen en vooral ook de manier waarop je ze schikt! Daar ben ik jaloers op hoor :D!

Als feedback zou ik ook zeggen dat de hoofdjes van het eerste en derde gommetje een beetje klein zijn, maar al met al is het top!!! Helemaal petje af omdat je er 3 had en niets had voorbereid, erg knap!!!

groetjes, José

31

Nee hoor, geen feedback vanuit hier....

Alleen een groot compliment voor:
- je lef
- je planning
- je afwerking
- je creativiteit
- de kleur blauw
- de groene bloemetjes
én
een extra grote pluim voor de manier waarop de bruidjes op de taart gezet zijn, zo met de sleep over de taart heen!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

32

Erg mooi alledrie; de tweede vind ik het mooist; mooie accenten, vooral die bloemetjes met die groene dust, echt prachtig!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

33

Was al geneigd om hier niets neer te zetten omdat je naar feedback vraagt maar ik zie meer reacties hier staan met alleen maar dikke pluimen. Van mijn kant dus ook..........dikke pluimen
Hoe red je ut op mens.........in een week tijd.......
Wat geweldige taarten!!!!

34

Wow, wow, wow! Heeeel knap zeg!
Ik ben erg fan van de kleuren combinatie van je eerste taart... wat een gave kleur blauw!

En jemig zeg... waar laaaaaat je dat allemaal? Heb jij en speciale kamer met drie Amerikaanse koelkasten in je huis ofzo?!?!  :lol:

Eigen taart is goud waard!

35

Allemaal prachtig, je bruidjes zijn top :Y

Als mama taarten bakt moet ze regelmatig op kleine vingertjes tikken. :P Hoe zou dat toch komen?!?

36

Feedback????????
Jij heb dat niet nodig!!
Ze zijn allemaal stuk voor stuk plaatjes om te zien .
Zijn heel mooi strak bekleed en de decoraties weer heel mooi gemaakt en geschikt op de taart...super!!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

37

Wauw..stuk voor stuk prachtig!!! Niks op aan te merken.  :Y

Groetjes Megny...^_^

38

erg mooie taarten !

39

mijn hemel ....wat een prachtige parade, een feest om de foto's te mogen bekijken !

40

ik heb geen aanvulling op de feedback. wil alleen even zeggen dat je weer echt schitterende glashilltaarten hebt gemaakt. ook jouw bloemen hebben altijd een geheel eigen stijl en idd je bent uniek in jouw bloemschikken. dit zijn ook weer toppertjes om te onthouden, ook wb kleurgebruik! schitterend!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.