1

Onderwerp: de lekkerste choco-bc: met chocola, cacao of nutella?

Om chocolade botercreme te maken kun je er dus gesmolten chocolade, cacao of nutella door heen doen.

Maar wat is lekkerder??
Tuurlijk, ieder zijn eigen smaak, maar wat vindt jij lekkerder, welke gebruik je het meest en wat juist niet?

Ik ben er wel benieuwd naar. Dan hoef ik ze niet allemaal te testen, beter voor de lijn  ;) .

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

2

Re: de lekkerste choco-bc: met chocola, cacao of nutella?

Ik gebruik uit gemakzucht altijd cacao (wel echte, donkere) en dit vind ik altijd prima smaken :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Ik gebruik altijd merengue botercreme en ik gooi er altijd pure chocolade pasta doorheen (proeft niet meer als puur natuurlijk dan) haha, ik vind het erg lekker (meestal een eetlepel of 2-3 gebruik ik)

4

Grappig, was ook op zoek naar chocobotercreme en wat het lekkerste is. Ik lees even mee!

5

Ik gebruik altijd de mix van de webshop en een paar eetlepels pasta. Heelijk!!!!

6

Ik doe er altijd gewoon lekker pasta doorheen (tube van fred & Ed). Vind ik persoonlijk wat lekkerder naar chocola smaken dan cacao-poeder.

Groetjes,
Wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.