Re: grote frisse cupcake
Echt mooi gedaan!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » grote frisse cupcake
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heel mooi gedaan , die wil ik ook nog eens gaan proberen. ik heb hem opgeslagen als je het goed vind?
Wat een schattige taart!!!!
Leuk!!! Heb zelf de vorm in mijn kelder liggen....moet er voor 1 juli een bruidstaartje van maken! Hoop dat het me net zo goed afgaat...
Leuk!!!
Heb zelf de vorm in mijn kelder liggen....moet er voor 1 juli een bruidstaartje van maken! Hoop dat het me net zo goed afgaat...
hij is echt niet moeilijk hoor.
met het afsmeren heb ik het gewoon dik er opgesmeerd en daarna met een handschoentje aan met me vinger de gleufjes er in gesmeerd.
hier had ik meer tijd voor moeten nemen had ik gladder kunnen doen.
ben benieuwd hoe je taart er uit gaat zien.
verder iedereen bedank en opslaan mag altijd vind ik alleen maar leuk
Heel erg leuk! Lekkere vrolijke kleurtjes.
Die is gaaaf Emmy,ik heb al een keer met de vorm in mijn handen gestaan maar toch weer terug gelegd.Mmmm heb nu wel spijt!
Zie deze nu pas. Wat een leukerd, geweldige kleuren ook!
Wat een leukerd!
Wat een vrolijke taart!!
Geweldig, de vorm komt ook nu op mijn verlanglijstje!! Mooi gedaan
Oh wauw, en die kleuren, nog strakker in de ribbels???
Ik vind m al zo strak haha
Hij is echt te gek, weet ik wat ik op mijn verlanglijstje ga zetten
groetjes
Ik vind hem helemaal top! Lijkt me ook leuk voor een echte meidentaart zo met de kleurtjes. Heb alleen die vorm nog nooit gezien, is die hier in de webshop te koop?
Geweldige cupcake!Het bakblik staat al heel lang op mijn verlanglijst..denk dat m'n portemonnee er toch maar eens aan moet gaan geloven
Ik vind hem helemaal top! Lijkt me ook leuk voor een echte meidentaart zo met de kleurtjes. Heb alleen die vorm nog nooit gezien, is die hier in de webshop te koop?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1640
en iedereen nogmaals bedankt
mischien een erg domme vraag, maar kan je hem dan wel 3 x open snijden en vullen, zodat de vorm in vorm blijft??
of is dit een vorm, waar je geen vulling in kan doen?
leuk zeg!
Heel mooi!
mischien een erg domme vraag, maar kan je hem dan wel 3 x open snijden en vullen, zodat de vorm in vorm blijft??
of is dit een vorm, waar je geen vulling in kan doen?
in de onderste (het papiertje) zitten drie lagen vulling.
in de top twee lagen dus ja dat kan gewoon
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » grote frisse cupcake