1

Onderwerp: losse zaagjes waar te koop/

Wie weet waar ik losse zaagjes voor een enkele taartzaag kan kopen? Ik heb via taartendecoratie een los zaagje gekocht waar bij stond dat het geschikt was voor een dubbele taartzaag (ik dacht ook wel voor een enkele) maar nu past hij niet goed  :grr:
Vooral als je hem op de hoogste stand zet hangt hij iets slap  :s
Wie weet waar ik losse zaagjes kan kopen voor een enkele taartzaag? Hier in de webshop kon ik ze ook niet vinden, alleen weer voor die dubbele.

2

Re: losse zaagjes waar te koop/

Vragen naar nieuw (want je zoekt geen tweede kans zaagjes ;)) op 'echt' taartdecoratiegebied hoort niet in tweede kans.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

:D  daar had ik mijn vraag ook eerst staan en toen dacht ik plaats hem bij tweede kans  :s

Maar niemand een idee?? Er zijn toch wel meer mensen die een taartzaag gebruiken en dat dan de zaagjes stuk gaan????

4

Wist ik het maar, ik heb lang gezocht en vandaag uiteindelijk maar een hele nieuwe (dubbele) taartzaag gekocht.

Groetjes Miranda     
http://cake4u.mijnalbums.nl/

5

He getsie zeg, ik kreeg net ook al mail van iemand die dacht dat niet te verkrijgen waren  :x
Toch een idee voor de webshops onder ons!!
Vind het toch een beetje raar dat je dan een complete nieuwe taartzaag kopen!
Ik hoop dat het zaagje die ik nu heb en eigenlijk voor de dubbele is werkt  :|

6

Hoi!

Misschien ben ik een beetje laat met de reactie, maar ik heb afgelopen zaterdag bij Pipoos (Haarlem) gezien dat je voor E 1,50 losse zaagjes kan kopen!!
Ik hoop dat je er wat aan hebt!