1

Onderwerp: kneedmachine

hallo allemaal

een vraagje wat voor keukenmachine gebruik jullie ,ik wil eentje  hebben maar geen idee welke, want ik wil hem ook voor kneden van pizza deeg en   brood en  zo dus, wat  voor raad   jullie mij aan??????????

2

Re: kneedmachine

Hi,

Ik heb een kitchenaid en daarin gaat het kneden van brood en pizza redelijk. Ik kneed altijd nog wel na met de hand maar het meeste werk is dan al wel gedaan. Ik bak al mijn brood, pizza e.d zelf dus hij wordt heel vaak gebruikt dus over duurzaamheid heb ik niet te klagen. Ik heb hem al jaren. Je kunt er alleen niet tegelijk 3 kilo instoppen. Die van mij redt een kilo maar je hebt ook nog een grotere uitvoering. Ik heb ook wel eens gekeken naar andere machines voor het betere kneedwerk maar dan belandt je toch bij bakkerijmachines en die zijn groot en duur.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

3

Ik heb een aparte broodbak machine. deze kun je ook instellen op alleen kneden (of kneden en rijzen) super handig.

4

ik gebruik ook naast mijn keukenmachine nog mijn broodbakmachine, in mijn broodbakmachine daar kleur ik mijn marsepein in

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

5

Ik heb een spiksplinternieuwe kenwood KM262 en ben daar errug blij mee.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Mag ik vragen hoeveel er in de kenwood kan, qua meel hoeveelheid.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

7

Goedemiddag,

Ik heb sinds enkele weken de Kenwood KM 040. (de duitse versie van de KM 020, maar dan via internet in Beuningen voor eur 382,00)

6,7 liter.

Fantastische machine en zo weer schoon voor het volgende baksel.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

8

Dankjullie wel voor jullie reakties

9

Ik heb een keukenmachine van Severin , is super voor deeg en beslag en er zit ook een blender bij. (gekocht bij wehkamp)

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

10

Ik heb een keukenmachine van Severin , is super voor deeg en beslag en er zit ook een blender bij. (gekocht bij wehkamp)

dank je wel, en mag ik weten wat voor?

11

christol schreef:

ik gebruik ook naast mijn keukenmachine nog mijn broodbakmachine, in mijn broodbakmachine daar kleur ik mijn marsepein in

mag ik vragen welke broodbakmachine dat is? en gaat dat ehct goed?

ik hoor het graag even.

groetjes,fifi

Geniet van elke dag!!!!

12

Kenwood Major KM023 heb 'm net een maand echt super handig voor alles! Alles zit er ook bij.

13

FiFi78 schreef:
christol schreef:

mag ik vragen welke broodbakmachine dat is? en gaat dat ehct goed?

ik hoor het graag even.

groetjes,fifi

Ik heb dat geprobeerd met mijn broodbakmachine en die van mij (AFK) werd helemaal niet zo blij van de marsepein.
Dat was 1 keer maar nooit weer.

Groetjes Melanie

14

Jay-r schreef:

Kenwood Major KM023 heb 'm net een maand echt super handig voor alles! Alles zit er ook bij.

dus ook voor marsepein te kleuren? kneden?

Geniet van elke dag!!!!

15 Laatst bewerkt door Jay-r (30-05-2010 21:18)

FiFi78 schreef:
Jay-r schreef:

dus ook voor marsepein te kleuren? kneden?

Ehm moet zeggen dat ik dat nog steeds met de hand doe  :o , net als mijn pasta deeg.

Je handen geven nl warmte af waardoor het lekker soepel wordt.

16

ik kneed ook alles met de hand.
marsepein een keer proberen te kleuren in me kichen aid maar vond het zonde van me machine.
en het is waar door de warmte van je handen wordt de marsepein lekker soepen.
in de winter zet ik me marsepein even bij de verwarming scheelt weer kneden  ;)

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.