Onderwerp: Mijn eerste...
Na zwoegen en zweten, kan ik mijn eerste taart laten zien!!! Na een paar keer oefenen had ik eindelijk mooie rozen. Me proud!!!

Liefs Mo
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na zwoegen en zweten, kan ik mijn eerste taart laten zien!!! Na een paar keer oefenen had ik eindelijk mooie rozen. Me proud!!!

Prachtig!!
en het zijn echt prachtige rozen hoor 
Heel erg mooi!

sorry?? je eerste???
mijn hemel, wat goed!
Nou dat beloofd nog wat !! 
yeah right je eerst!!!!
belachelijk goed 
Is dat echt je eerste goed hoor.
Lang leve het forum, met alle tips en trucs en allemaal geweldige mensen die de info willen delen!!! Anders had hij er echt niet zo uit gezien!
Strik was wel ingezakt, want hij was zonder thylose. De rozen had ik van een how to van het forum, ik dacht: grote rozen.
Alleen was ik met de vulling de mist ingegaan...Ik had hem gevuld met bostogne botorcreme en chocolademousse. Dat leek mij een lekkere vulling, maar het was echt belachelijk machtig. Na een paar happen zat ik gelijk vol. Weet niet of het aan de combi lag of dat ik minder bostognekoeken in de botercreme had moeten doen....
ik had in mijn eerste ook bastogne bc gedaan, en wat je zegt... erg machtig! dus kan me voorstellen dat het in combi met de mousse helemaal heftig was...
maar dat maakt niet uit, ik blijf onder de indruk van je kunsten, hihi 
Daar kun je zeker trots op zijn!!! Mooi hoor!!!

Heel mooi

Wow, ik kan haast niet geloven dat dit echt je eerste is!! Echt geweldig
. Ik kan alleen maar dromen dat mijn taarten er ooit ook zo mooi uit gaan zien..
Echt geweldig en dat voor een 1e! heel strak en erg mooie rozen!
Je zou echt miet zeggen dat dit je eerste taart is! Hij is prachtig, en zo mooi strak.
Super 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste...