1

Onderwerp: Wilton Ribbon Cutter & Embosser set

Hoihoi,

Ik heb een vraagje. Heeft de Wilton Ribbon Cutter & Embosser set ook een houtnerf-structuur? Weet iemand dit?

alvast bedankt.

2

Re: Wilton Ribbon Cutter & Embosser set

globox schreef:

Hoihoi,

Ik heb een vraagje. Heeft de Wilton Ribbon Cutter & Embosser set ook een houtnerf-structuur? Weet iemand dit?

alvast bedankt.

Nee, heeft sowieso geen structuur: het is een soort strippen-snijder, waarmee je bijvoorbeeld stroken kan maken om een strik te maken, of stroken die je met bijv. de stempelset van de xenos kan bewerken..........ik heb hem, maar kan er niet echt mee uit de voeten.......

3

ok bedankt...

4

dus je kan daar alleen stroken mee snijden, niet meteen iets ermee in embossen? (dat zeg maar een figuur op het wieltje staat wat je dan in je fondant drukt met rollen?)

groetjes cicindy......een enthousiaste beginneling

5

cicindy schreef:

dus je kan daar alleen stroken mee snijden, niet meteen iets ermee in embossen? (dat zeg maar een figuur op het wieltje staat wat je dan in je fondant drukt met rollen?)

Nee, er zit bijv wel een karteltje aan zodat je gekartelde randen aan je strook kan maken........maar een structuurtje erin zul je alsnog met iets anders moeten maken.............

nou hij embossed wel wat.. stippen bijvoorbeeld. maar veel soeps is het niet.

Groetjes Natasja!