Re: Wat een opdracht....De Natalini toren van Roermond!
Joepie onze eigen Cake Boss op het forum wauw super mooi gemaakt geen makkelijke opdracht
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat een opdracht....De Natalini toren van Roermond!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Joepie onze eigen Cake Boss op het forum wauw super mooi gemaakt geen makkelijke opdracht
Echt super tof!!!! Mijn complimenten!!!
Groetjes Jo.
Wat een uitdaging, dat heb je gaaf gedaan, petje af!
Katja, wat gaaf gemaakt.
Ik kom regelmatig langs de toren als ik naar mijn ouders in Tegelen rijdt. Ik zou er niet aan durven beginnen....
Chapeau!
Super goed gelukt!
Knap gedaan zeg!
Knap gemaakt hoor! Ook goed idee van dat stutten en een stok in het midden.
super knap zeg!
Knap hoor!!! Pfff wat een klus!
Hij is erg goed gelukt
Hoe vonden de opdrachtgevers hem?
Nou...gistermiddag ging de deurbel...stond er een mevrouw voor de deur met een ENORME bos bloemen! Ik denk wel de grootste bos die ik ooit heb gehad...van diegene die de taart dus van mijn opdrachtgever had gekregen...als bedankje...da's nou pas leuk!!
Nou...gistermiddag ging de deurbel...stond er een mevrouw voor de deur met een ENORME bos bloemen! Ik denk wel de grootste bos die ik ooit heb gehad...van diegene die de taart dus van mijn opdrachtgever had gekregen...als bedankje...da's nou pas leuk!!
Jeetje meid, poeh wat een uitdaging ! Maar ik vind dat je er een pracht-taart van gemaakt hebt ! En wat superlief dat de ontvangers je zo'n mooie bos bloemen gebracht hebben !
superrrrr!!!!!!!
Wowwww....You did it!!!
Hartstikke goed gelukt zeg!!!
Ziet er indrukwekkend uit!!!
det hesse sjoon gemaak:D:D
Die bos bloemen heb je zeker verdiend!
Knap uitgevoerd.
Wauw, ik zie die toren ook regelmatig, maar die van jou is een stuk mooier van aanzicht (en lekkerder ). Super gedaan
Kzie idd ook liever de christoffelkerk ipv dit onding met t spuuglelijk dak (zeker in de zomer als de zon erop staat).
wat een toren haah Wie heeft die ontworpen.... Vind dat je hem knap na getaart hebt!!! Groetjes Tries
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat een opdracht....De Natalini toren van Roermond!