Re: Geboortetaart voor mijn nieuwe Neefje
Schitterende taart en hele mooie petit fours
Ik heb nog geen mooiere petit fours gezien. Echt super hoe mooi jij ze snijd
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geboortetaart voor mijn nieuwe Neefje
Schitterende taart en hele mooie petit fours
Ik heb nog geen mooiere petit fours gezien. Echt super hoe mooi jij ze snijd
Wat een mooie geboortestapel. Dat parelrandje is prachtig!! En die gartjes ..
wat een geweldige mooie taart (en neefje)
erg leuk dat babietje op de taart... en je PF....zo mooi en netjes!!
Bedankt voor alle leuke complimenten. Ik vind het wel grappig dat iedere keer er weer vragen komen over hoe ik de gebakjes/grote petit fours heb gesneden. Nou komt ie dan nog 1 x:
Het is een bakblik van 30 x 25, hieruit heb ik gebakjes gesneden van 5,5 x 5,5 cm. Ik heb een bakpapier uitgeknipt op maat dus 30 x 25 cm. Toen de vierkantjes van 5,5 x 5,5 cm afgetekend. Op elk hoekpunt maak ik een klein gaatje. Dit bakpapier gaat op de taart. Met een tooltje maak ik een puntje op de hoekpunten. Bakpapier eraf. Met een lineaal over de puntjes heen. Zo zie je goed hoe je moet snijden. En dan snijden, voorzichtig met een goed scherp mes. Na elke snede je mes goed schoonmaken. Dat is eigenlijk alles en een kind kan de was doen.
Weet je wat, volgende keer als ik ze weer ga maken maak ik wel foto's kan ie mooi in de howto.
Bedankt voor alle leuke complimenten. Ik vind het wel grappig dat iedere keer er weer vragen komen over hoe ik de gebakjes/grote petit fours heb gesneden. Nou komt ie dan nog 1 x:
Het is een bakblik van 30 x 25, hieruit heb ik gebakjes gesneden van 5,5 x 5,5 cm. Ik heb een bakpapier uitgeknipt op maat dus 30 x 25 cm. Toen de vierkantjes van 5,5 x 5,5 cm afgetekend, langs de rand 1 tot 1,5 cm speling om de lelijke randen af te snijden. Op elk hoekpunt maak ik een klein gaatje. Dit bakpapier gaat op de taart. Met een tooltje maak ik een puntje op de hoekpunten. Bakpapier eraf. Met een lineaal over de puntjes heen. Zo zie je goed hoe je moet snijden. En dan snijden, voorzichtig met een goed scherp mes. Na elke snede je mes goed schoonmaken. Dat is eigenlijk alles en een kind kan de was doen.
Weet je wat, volgende keer als ik ze weer ga maken maak ik wel foto's kan ie mooi in de howto.
Sorry ging iets mis bij mij, dus 2 x
Linda het ziet er weer fantastisch uit!!!!!!!!!!!!!!
Prachtige taart. Mooie kleur blauw heb je gebruikt.
Was ook weer het eerste wat mij opviel hoor : die super strakke petit fours, prachtig!
En je taart is ook super. Is de bovenste een dummy? Leuk om te bewaren?!
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst in de familie.
Wauw! Mooi gedaan en idd, wat een strakke petits!
Je ziet er super trots uit met Sem, en met recht: het is een schatje!
Leuke parelrand!
Groetjes!
nog van harte met de geboorte van je neefje
en wat een hoop moois heb je gemaakt
en je hebt een prachtig lief neefje
So de ju! Die is mooi zeg! Hele gave combi ook met de petit fours.
Heel sjiek!
Wat en mooie taart weer, en je petit fours zijn ook geweldig!
En gefeliciteerd met je neefje!
Prachtige strakke taart en petitjes!! Super uitgevoerd weer.
En mooie tante met mooie Sem. Leuke foto zeg, gefeliciteerd met je neefje!
wat een lief kindje, gefeliciteerd !
en wat heb je een prachtige stapel gemaakt, dat kleine babietje op de taart is superschattig en je petit fours die zijn perfect
Leuke taart,ik vind de bovenste laag erg mooi met al die hartjes!
Prachtig geheel...je petit fours zijn ook erg leuk en je taart is prachtig!!
Jeetje wat een mooi geheel!!
Enne nog gefeliciteerd met je neefje!
Het is een bakblik van 30 x 25, hieruit heb ik gebakjes gesneden van 5,5 x 5,5 cm. Ik heb een bakpapier uitgeknipt op maat dus 30 x 25 cm. Toen de vierkantjes van 5,5 x 5,5 cm afgetekend, langs de rand 1 tot 1,5 cm speling om de lelijke randen af te snijden. Op elk hoekpunt maak ik een klein gaatje. Dit bakpapier gaat op de taart. Met een tooltje maak ik een puntje op de hoekpunten. Bakpapier eraf. Met een lineaal over de puntjes heen. Zo zie je goed hoe je moet snijden. En dan snijden, voorzichtig met een goed scherp mes. Na elke snede je mes goed schoonmaken. Dat is eigenlijk alles en een kind kan de was doen.
Dankje voor je duidelijke uitleg! En een how to is altijd leuk!
Hoi,
Hij is helemaal super, mijn zoon is ook geboren op 30 april , toen vertelde ze mij stuur een geboorte kaartje naar de koningin.
Zo gezegd zo gedaan, uiteindelijk heb ik een brief terug gehad (met de zegels van het koninklijk huis op de envelop) met alle felicitaties van hun.
dus wel leuk voor in het plakboek voor later
Wat mooi en gefeliciteerd!
Wat een ontzettend leuke foto van jou en je neef!
Gave taart... gave gebakjes! Hoe heb je die zo mooi kunnen snijden??? Ik verbaas me!
Ik had hem van de week al gezien, maar nog niet gereageerd. Ik vind het echt een heel mooi geheel. De kleuren en het ontwerp van de taart zijn super en samen met die strakke petit fours ziet het er geweldig uit.
De taarten die je maakt zijn altijd zo netjes afgewerkt, heel mooi.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geboortetaart voor mijn nieuwe Neefje