Onderwerp: [FEEDBACK] mijn bruidstaarten productie ;-) van deze week
3 bruidstaarten in 1 week is toch wel erg druk hoor. Zeker als je nog geen bloem hebt voorbereid, d'r ook nog 'ns 3 bruidspaartjes geboetseerd moeten worden en ook nog wat andere taarten op 't programma stonden.
Maarrrrrrr .... we hebben 't weer gered.
De eerste moest vrij simpel gehouden worden. Wit met blauwe rolroosjes en een vlindersliert. En dan zodanig blauw, dat 't niet 'n Quick Boys taart zou worden Dus eindelijk m'n nieuwe kleurtje bleu bell uitgeprobeerd en die gaan we zeker vaker gebruiken!
De volgende 2 taarten waren ook nog 'ns voor dezelfde dag. Passen en meten dus in m'n koelkast, maar ook tig keer kijken of ik wel de juiste vulling in de juiste taart deed. Daarnaast bleek dat 1 van de gommen exact hetzelfde pak aanhad als die van eerder deze week en aangezien ze beide ook behoorlijk kaal waren, heb ik echt een paar keer bekeken of ik wel de juiste combi had gemaakt.
Allereerst een redelijk klassieke met groene bloemetjes en witte rozen. Over de taart zelf ben ik zeer tevreden, maar 't bruidspaartje oogt wat in de wolken starend. Jammer genoeg kon ik dat terplekke niet meer aanpassen. Ze pasten ook maar net op de taart en ik durfde er dus ook niet al te veel mee te rommelen.
En dan tot slot een topsy. De basis moest van ongekleurde marsepein en dat stond me eigelijk een beetje tegen. Bij een topsy denk ik nl. gelijk aan lekker gek en dus ook lekker kleurrijk. Heel lang vond ik 't dan ook een monsterlijke taart. Uiteindelijk vind ik 'm toch nog best aardig geworden.
www.jacstaartjes.nl