Onderwerp: Haastige taart
Iedereen bedankt voor de hulp gisteren met mijn drukke dag vol bezigheden. Ik heb alles gehaald, de kip was lekker en de Taart was gevuld en bekleed voor de gasten er waren. Mijn ouders waren gisteren 37 jaar getrouwd, dus heb hem ter ere van hen gemaakt. We zouden officieel uit eten gaan, maar mijn kleine man was ziek, dus had ik ze bij ons thuis uitgenodigd... Die heeft gelukkig veel liggen slapen anders was ie noooit afgekomen.
Vraagje. Dit is mijn tweede taart en hij is bovenop alweer wat strakker, maar aan de zijkant zie je toch wel goed de vullinglagen zitten. Hoe doen jullie dat, want ik zie toch taarten genoeg die echt heel strak zijn..ook aan de zijkanten. Mijn biscuits bakken ook een beetje bol, dus echt recht bovenop krijg ik hem niet zonder het dakje eraf te snijden...
Had niet genoeg tijd voor bloemen, anders had ik er meer gemaakt, Ik vind het wit nog teveel overheersen. Ook de letter liggen niet helemaal naar wens en dat groepje bloemetjes naast de letters voegt ook niks toe.. Feedback is zeer welkom.
Ik vond de bonbonbloc creme toch een beetje tegenvallen...beetje verijdelde hazelnootpaste...Maar gelukkig is taart als ie slecht is nog steeds erg goed

http://karenannecakes.blogspot.nl/