26

Re: Een Babette Hertje

@Femke: Natuurlijk mag je hem opslaan, vind het juist een compliment als iemand hem opslaat!  :D

Babette Harms is een illustrator waarvan de tekeningen op veel ontwerpen gebruikt worden (kaarten, dekbedden, agenda's etc.) maar ook worden haar tekeningen in kinderboekjes gebruikt.
De afbeelding van het hertje kun je heel makkelijk vinden door bij google babette harms hertje in te toetsen, maar dit is de directe link: http://www.slaaplekker-online.nl/conten … e_voor.jpg

@Sixy: dankjewel!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

Dank je wel voor de link.
Ik krijg dat allemaal niet zo mee hier in Frankrijk  :) Net zo als al die "Pip" taartjes dan zit ik hier achter mijn computer Pip Pip wat is dat nou weer  :lol:

Ik ga zeker een keer een Babette taartje maken  :Y

28

heel erg leuk

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

29

In de bouwmarkt noemen ze het een Japans plamuurmes:http://www.betra.nl/product_thumb.php?img=images/650109.jpg&w=300&h=166

Ik heb de mijne gekocht bij De Kweker, dat is een horeca groothandel en ik dacht dat deze €8 heeft gekost excl. BTW. De mijne is geheel van RVS en het handvat (blauw op de foto) zit er niet aan, in plaats daarvan zit er een gebogen rondje aan het eind om de spatel mee vast te houden.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

30

Strak taartje hoor!!!

31

Thanx!

@Suzanne: Dankjewel voor je advies!
Helaas is het te laat om er nog eentje te gaan kopen, maar dat word vast morgen en meteen even proberen denk ik.  :D

32

Wat een leuk lief en vooral strrrrrrrrrrrak taartje :D
Heb je al die zwarte lijntjes met de hand gerold...petje af!! :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

33

onwijs lief geworden, knap dat je die rolletjes met de hand hetb uitgerold  :thumb:

34

@Esther & Gertieneke: Dankjewel, ik vond het zelf wel redelijk gaan die lijntjes rollen.
Nog niet irritant genoeg iig om gelijk een sugargun voor te gaan kopen...  :D
Maarrrr hij staat natuurlijk wel op me verlanglijstje!