Re: ni hoa kailan
Geweldig!! Die Kailan heb je wel heel mooi nagemaakt, net echt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ni hoa kailan
Geweldig!! Die Kailan heb je wel heel mooi nagemaakt, net echt!
Prachtige taart mooie kleuren het poppetje lijkt wel gekocht zo mooi geboetseerd
Oh wat is die leuk!!!
Mooie heldere kleurtjes en wat heb je die poppetjes mooi geboetseerd!
Bedankt weer voor alle leuke reakties!!! Ik heb de letters uit gedrukt met de click letters. Toen op een lapje witte fondant gelegd. En dan net zo lang snijden en pielen dat er over een mooi klein wit randje is. Groetjes Tries
Bedankt weer voor alle leuke reakties!!! Ik heb de letters uit gedrukt met de click letters. Toen op een lapje witte fondant gelegd. En dan net zo lang snijden en pielen dat er over een mooi klein wit randje is. Groetjes Tries
O wat is ie leuk zeg! Lekkere vrolijke kleurtjes! Heel mooi gemaakt!
Wat heb je weer een supertaatt gemaakt
Heeeeeeel erg leuk! Lekker vrolijk ook.
Wow super goed zeg!!!!
Echt helemaal top!
Oh wat leuk!! En wat superstrak!
heel goed gelukt, mijn zoontje herkende haar meteen!
de hele taart is een mooi geheel!
ja super!! me dochter herkent haar meteen
Moooi!
Echt te leuk!
Wie? Nooit van kailan gehoord. Maar ik vind het wel een erg leuke, schattige taart!
Die oogjes van de heersbeestjes! Te grappig
Verder ook een mooi afgewerkte taart met leuke details!
Zeker een schattig meiske! Een vrolijke taart! Hoe heb je die letters gemaakt in die twee kleuren??
Heel mooi!
Wauw echt prachtig!
Zeker een schattig meiske! Een vrolijke taart! Hoe heb je die letters gemaakt in die twee kleuren??
Oeps, ik lees net in een vorig bericht hoe je ze gemaakt hebt. Maar wat zijn nou clickletters. Dat las ik laatst ookal ergens. Waar zijn die te koop???
Oeps, ik lees net in een vorig bericht hoe je ze gemaakt hebt. Maar wat zijn nou clickletters. Dat las ik laatst ookal ergens. Waar zijn die te koop???
Heel mooie en zo knap geboetseerd!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ni hoa kailan