1

Onderwerp: Ben op zoek naar de perfecte roos-mould!

Wie weet welke mould de mooiste roos maakt? Ik wil er graag een die gedetailleerde en hoge rozen maakt, niet van die platte! Ik heb er nou al een paar gekocht, maar ze vallen allemaal zo tegen!

Jacqueline

Re: Ben op zoek naar de perfecte roos-mould!

ik lees ff mee

3

Ik ook..... de mooiste, makkelijkste mould graag?!  :D

4

Jammer, hoor, dat niemand het antwoord heeft! Nou, misschien komt er nog wat!

Jacqueline

5 Laatst bewerkt door misty (26-05-2010 14:50)

Ik heb er een via via eentje besteld.Maar die komt uit Amerika.Het is een prachtige roos en komt met bezorgen op ong.7.50

Ik zal het even voor je op moeten zoeken welke site het ook alweer is.

Of kwam ie nou uit Engeland.Nou aan mij heb je ook niet veel.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

6

Eigenlijk is er geen ene mold die erg mooi hoog is, misschien kan je ze leren maken ze zijn niet zo moeilijk. op het internet staan heel wat manieren om de perfecte roos te maken. En als je hier intikt how to roos dan kom je er vast heel veel tegen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G6BQ4WX3-G.jpg

Deze heb ik ook zelf gemaakt

Groetjes Yvonne

7

Helaas,ik kan zowel de taart als de site niet meer vinden....

8

dudoky schreef:

Eigenlijk is er geen ene mold die erg mooi hoog is, misschien kan je ze leren maken ze zijn niet zo moeilijk. op het internet staan heel wat manieren om de perfecte roos te maken. En als je hier intikt how to roos dan kom je er vast heel veel tegen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G6BQ4WX3-G.jpg

Deze heb ik ook zelf gemaakt

Groetjes Yvonne

Het zijn prachtige rozen die je hebt gemaakt.En heb je ze met glans gespoten.Ze lijken wel van porselein.

9

Prachtige rozen!

Ik kan het wel zelf, maar ik wil eens een keer een mooi stapeltje maken met heel veel roosjes.... en geen zin om die allemaal zelf te maken :)!

Misty, zou je misschien nog heel diep na willen denken waar je hem hebt gekocht? ':) Misschien staat 'ie in je favorieten, je browsergeschiedenis? De factuur misschien in je mailbox? Sorry, ben brutaal! En nog brutaler; kan je een, als je zin hebt, me misschien eens een fotootje willen sturen van zo'n roosje?

Doeg,

groetjes,

Jacqueline

Jacqueline

10

Ik stuur je nu even een mailtje.

11

Ik zou ook graag willen weten waar je die mould vandaan hebt! Ik moet er een voor mijn oma maken ook een stapel rozen. Dus zou je goed kunnen nadenken waarvandaan je die hebt?

Groetjes. (Hopelijk ben ik niet onbeleefd)

12

me 2

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

13

en ikkke oookkkkkkk...

14

Ik kwam laatst hier op het forum een bruidstaart tegen met rozen, die gemaakt waren met een mold vanm Squires Kitchen. Ze had het bestelnummer erbij gezet, omdat er ook veel vragen waren hoe ze die mooie rozen had gemaakt. Ik zal nog even gaan zoeken.....het was een witte bruidstaart met rode rozen.

15

Gevonden!
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=98177

16

Ja, Koekie, dat is hem! Ook Misty attendeerde me op deze mould en ik heb hem vannacht besteld. Ik ben benieuwd!

Dank meiden, voor het meedenken!

Jacqueline

17

Ik heb net even gekeken op de website van Squires Kitchen, maar ik zie dat je alleen met een creditcard kunt betalen :s
Die heb ik dus niet, is er misschien nog iemand die hem gaat bestellen, die hem voor mij mee wil bestellen?

18

koekie schreef:

Ik heb net even gekeken op de website van Squires Kitchen, maar ik zie dat je alleen met een creditcard kunt betalen :s
Die heb ik dus niet, is er misschien nog iemand die hem gaat bestellen, die hem voor mij mee wil bestellen?

ik heb ook gekeken en idd met cc das minder lees met je mee...

19

Ik heb ook geen credit card maar iemand op het forum was zo ontzettend lief om het voor me te bestellen.De roos komt op 7.25
en 88 ct om hem naar mijn huis te sturen en ik had hem binnen een week.Ik ben gisteren het gaan proberen en ik vond het zo leuk,ik kon gewoon niet stoppen.Ik heb 50 roosjes gemaakt in 3 kwartier.

20

misty schreef:

Ik heb ook geen credit card maar iemand op het forum was zo ontzettend lief om het voor me te bestellen.De roos komt op 7.25
en 88 ct om hem naar mijn huis te sturen en ik had hem binnen een week.Ik ben gisteren het gaan proberen en ik vond het zo leuk,ik kon gewoon niet stoppen.Ik heb 50 roosjes gemaakt in 3 kwartier.

Nou word ik alleen maar enthousiaster!
Ik hoop ook dat iemand zo lief wil zijn om het voor mij te bestellen...................

21

Als iemand inderdaad een grotere bestelling wil plaatsen, dan houd ik me ook aanbevolen!
Hier ook geen creditcard namelijk  :nooo

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

22 Laatst bewerkt door Aaf (30-05-2010 11:39)

Hier ook geen cc... maar wil ook graag, echt mooie rozen!!

Is er trouwens een kleine en grote variant van.. nee toch? Op een site zie ik dat ze er 2 aanbieden  (small of large) ..??

Groetjes, Aaf

23

Ik ben aan het twijfelen, en heb wel een creditcard. Ik laat het weten als ik bestel, dan kunnen jullie meedoen.

24

Hey Liessa,

Ik hoop dat je het wilt doen, ik houd mij zeker aanbevolen.

gr amal

25

Ik heb nagedacht, en ik doe het.

Willen jullie voor volgende week zondag laten weten of je meedoet? Dan ga ik die avond bestellen. Verzendkosten worden uiteraard gedeeld.