Onderwerp: eerste x decoreren
Ik ga voor mijn broertje een taart maken ( mijn 3de ) pas. En ik wil er staande scooter en ook banden op maken. Kan ik daarvoor alleen marsepein gebruiken of moet ik nog wat toevoegen aan de marsepein?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » eerste x decoreren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ga voor mijn broertje een taart maken ( mijn 3de ) pas. En ik wil er staande scooter en ook banden op maken. Kan ik daarvoor alleen marsepein gebruiken of moet ik nog wat toevoegen aan de marsepein?
Als je een staande scooter wil boetseeren zou ik fondant met tylose gebruiken. Marsepein hard niet snel uit.. dus je heb een hele grote kans dat de boel gaat inzakken.
Oh en ff voorstellen is ook leuk
Is het niet leuker om bijvoorbeeld een scooter te puzzelen? Zeker als het je derde taart is? Mss heb ik het mis hoor, maar mij lijkt het makkelijker en toch een mooie prestatie als ie gepuzzeld is!
Suc6 ermee iig, we zien hem wel voorbij komen??
Oh en ff voorstellen is ook leuk .
Oh ja sorry ik ben natalie en ben 27 jaar, moeder van een zoontje van 2.5 jaar. dank je voor de tip. Dat kan ik ook wel doen met fondant.
En over dat puzzelen heb geen idee hoe ik dat moet doen. Is dat gewoon een met een stencil.
Bij puzzelen gebruik je een kleurplaat.. je knip alle stukjes uit (dus je moet wel een paar kopieen hebben) Een kleurplaat steek je in zo insteekhoes. Alle stukjes van de "puzzel" snij je uit je marsepein en de plak je weer inelkaar op de plaatje in de insteekhoes. Snap je em nog
hier vind je een betere uitleg een een link naar tartacadabra http://www.deleukstetaarten.nl/faq/21/H … zeltaart?/
Dank je ik snap hem heel goed. Nou nog even kijken wat ik ga doen. Bedankt voor de hulp. De taart is voor volgende week zondag dus de resultaat zet ik er dan ff op.
Dank je ik snap hem heel goed. Nou nog even kijken wat ik ga doen. Bedankt voor de hulp. De taart is voor volgende week zondag dus de resultaat zet ik er dan ff op.
Ben benieuwd wat 't is geworden met je taartje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » eerste x decoreren