1

Onderwerp: [feedback]laatste keer oefenen voor het echte werk

http://94.100.121.170/973400001-973450000/973436201-973436300/973436272_5__K9l.jpeg

http://94.100.118.195/973400001-973450000/973436601-973436700/973436603_5_L4LU.jpeg

zoals ik al een paar keer heb verteld, mag ik 14 juni een bruidstaart maken voor mijn zusje...dit taartje is in de juiste kleuren en nu ook in de juiste smaak: chocoladebotercreme (mix), chocosaus en aardbeivlaaivulling..erg lekker!!

De vorm is trouwens niet zoals het wordt hoor, het wordt een taart van 4 ronde lagen met roosjes en parelrand (mold en losse balletjes)  in ivory met paarse dusting op de blaadjes van de roosjes en hier en daar op een pareltje. De topper hou ik even geheim, is een verrassing en ik weet niet of ze hier mee leest..

Heb nu ook de parelmold getest en de pearl spray. Iemand enig idee hoeveel je met zo'n spray kunt doen??

groetjes karin

taarten maken...echt heerlijk om te doen!!
http://www.facebook.com/mijntaartjes?ref=hl

2

Re: [feedback]laatste keer oefenen voor het echte werk

Wat een leuk bolletje,leuk gedaan zo en met het lilakleurtje,staat ook prachtig.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Wat een leuk taartje vind de paarse dusting erg geslaagd, dat wordt straks vast een hele mooie bruidstaart.

4

heeel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Mooie kleurencombi!
Ik weet niet precies uit te drukken hoeveel je met een busje spray kan doen. Het viel me tegen hoe snel hij leeg was, maar natuurlijk heb je genoeg voor een taart!

Groetje Nathasja

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

6

Heb nu ook de parelmold getest en de pearl spray. Iemand enig idee hoeveel je met zo'n spray kunt doen??

Het ligt er een beetje aan of je de taarten los insprayd of gestapeld maar zelf kan ik er ongeveer 4 taarten mee insprayen.

Ben benieuwd naar je bruidstaart!
Groetjes Marit

7

Prachtig zeg, ben benieuwd naar de uiteindelijke taart !!!

Groetjes, Conny

8

Dit ziet er al super uit, dat gaat helemaal goedkomen voor de 14e! Spannend, hoor.
Een busje spray gaat best snel leeg (vind ik) maar voor de 4 lagen bruidstaart heb je in ieder geval wel voldoende.

Groet, Jolanda

bedankt weer voor jullie reacties!
ik zorg er denk ik maar voor dat ik een busje spray extra heb, ook al red ik t waarschijnlijk wel, moet er niet aan denken dat  het busje straks leeg is en nog niet de hele taart gesprayed... (ben van plan dit als laatste te doen, eerst de taarten helemaal klaar en gestapeld en dan sprayen)

ik laat jullie het resultaat zeker zien!!

groetjes karin

taarten maken...echt heerlijk om te doen!!
http://www.facebook.com/mijntaartjes?ref=hl

10

Veel plezier en succes met het maken van de echte bruidstaart!

Dit ziet er goed uit.

11

Mooi hoor!

12

Hele mooie kleurcombi en accenten. Ben benieuwd naar de difinitieve taart ;)

Ik vind juist weer meevallen hoe snel zo'n busje spray leeg is. Heb hem nu al een jaar en 6 taartlagen mee ingesprayd, en nog steeds over. Maar denk voornamelijk dat het eraan ligt hoe je de taart insprayd. Ik gebruik de spray om een taart een dun glitterlaagje te geven, en spuit het niet dik om de verkregen kleur te krijgen (in mijn geval zilver).

Succes alvast met de voorbereidingen voor de grote dag!

13

karinmamavan3 schreef:

bedankt weer voor jullie reacties!
ik zorg er denk ik maar voor dat ik een busje spray extra heb, ook al red ik t waarschijnlijk wel, moet er niet aan denken dat  het busje straks leeg is en nog niet de hele taart gesprayed... (ben van plan dit als laatste te doen, eerst de taarten helemaal klaar en gestapeld en dan sprayen)

Als je eerst stapelt en dan sprayt red je het zeker. Mijn taart van gisteren (5 lagen voor 160 pers.) heb ik per laag gesprayd: de zijkanten eerst en bovenop iets dunner en daar had ik nog geen bus voor nodig. Ik heb de lagen op een draaiplateaus gezet en gedraaid tijdens het sprayen.
Maar een extra bus komt altijd van pas, ik zou 'm ook in huis halen!

Groet, Jolanda