1

Onderwerp: Ariel op rots...

http://94.100.118.243/973150001-973200000/973167901-973168000/973167966_6_RwTl.jpeg

Met dank aan een voorbeeld van Lilo!

Deze stond al op mijn wensenlijst om te maken, toen ik een jaar geleden begon met taarten maken. En ik dacht: met 3 dochters gaat het vast lukken om hem eens te maken. Maar nee hoor, mijn meiden willen anders taarten..... :(  Nu zijn we een jaar verder en kreeg ik een opdracht voor een taart met barbie. Toen heb ik maar aangedragen om een taart met Ariel te maken. En daar gingen ze mee akkoord!  :)  :)  :)
Kon ik ook eindelijk mijn schelpenmalletje gebruiken die ook al een half jaar ongebruikt in de kast lag....

Nou leuk om te doen. Ik vindt het altijd alleen zo zonde om een naam op de taart te maken, hebben jullie dat ook?? Dus heb een fot gemaakt zonder naam.......en later de naam en leeftijd er nog op gezet.

Groetjes Anne

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: Ariel op rots...

Heel erg leuk!! Ik vind Botje en de inktvis ook erg leuk!

3

hele leuke taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Erg leuk gemaakt hoor!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

5

Leuk,ook Botje heb je mooi gemaakt.

Tnnx voor de reakties!  :) De ontvanger was er gelukkig ook heel blij mee.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

7

Erg leuk!

8

erg mooi gemaakt  :thumb:

Ik heb een opdracht gekregen om eind juni ook zo'n soort taart te maken. Maar ik kan nergens een pin poppetje als ariël vinden. Heb jij gewoon een barbie gebruikt? Of weet iemand anders hoe ik er aan kan komen?

Anders wordt het boetseren :think:  :)