1

Onderwerp: [feedback] Knuffelige Jongenstaart!

Er is iets geks met knuffeltjes aan de hand deze week, voor de 3e keer deze week werd ik gevraagd om een taart te maken waarop de favoriete knuffels van het kind verwerkt zijn.

Wel grappig hoor, vind het super leuk om ze zo lijkend mogelijk na te boetseren :D

Bij deze taart ontvang ik ook graag feedback. Wat kleurkeuzes betreft ben ik tevreden..
Ik twijfel nog over de gedraaide balletjes als afwerking!

Let me know what ya think!

http://img.photobucket.com/albums/v488/Naera/TaartvoorDaan.jpg

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

2

Re: [feedback] Knuffelige Jongenstaart!

Niet twijfelen!!Ik vind hem hartstikke leuk zo.

Groetjes Pascalle

3

Hij is prachtig :thumb:  :thumb:  en die gekleurde sjaal van de kikker helemaal toppie.
Die balletjes passen er wel mooi bij, misschien die grote balletjes iets te groot!!!
Ik vind de taart TOP, prachtige kleuren combie

Helemaal  :thumb:

Het leven is wat je er zelf van TAART.
groetjes Linda.

5

de knuffel is heel herkenbaar...  :D

ik vind dat je niet moet twijfelen.. ik vind de bolletje goed van grootte

Lekker feestelijk rond.....

6

Ik vind hem leuk, Daan zal het ook wel leuk vinden om zijn knuffels te herkennen.

Nog een beetje feedback, ook ik vind de balletjes op de onderste taart aan de grote kant. Het lijkt alsof je ze al gemaakt had en ze er achteraf toch niet op bleken te passen. En om positief af te sluiten: prachtige kleurencombi!!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

7

ik vindt hem heel erg leuk en ook de balletjes ...

8

schitterende  taart :thumb:

en  :Y de onderste mochten inderdaad iets kleiner.

maar verder echt :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

Leuke taart zeg. Als enige feedback-puntje het volgende: Je hebt bij de twee bovenste taarten balletjes gemaakt als randversiering. Bij de onderste heb je dat echter niet gedaan. Ik zou dat wel doen om het één geheel te maken. Verder vind ik het een echte knuffelige jongenstaart. :thumb:

Volg je hart...want dat klopt!

10

Hai Etty, wat een ontzettend leuke taart heb je weer gemaakt!! En geweldige kleuren (helemaal mijn favo dat blauw  ;) ) en erg mooi geboetseerd ook!!
Vind de balletjes er erg leuk bij, maakt het wat vrolijker en speelser maar ben het met de andere meiden eens, de onderste iets kleiner en ik zou ze ook op de ondertaart laten terugkomen... althans dat denk ik... want precies zoals jezelf al zegt, het is altijd een kwestie van even proberen en kijken!
Ik plak regelmatig wat erop en haal het er zo weer af, haha  ;)  :D

En deze mensen gaan weer heeeel erg blij worden met jouw taart!!

Un abrazo!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

11

Hey super!! Dankjewel allemaal!

Na het lezen van de reacties kijk je er ineens weer even met heel andere ogen naar!

Jullie hebben gelijk hoor, de balletjes op de tweede rand zijn inderdaad een tikkie te groot!

Ik had ze express niet op de onderste laag gedaan omdat ik anders vond dat er teveel fondant op en om de taart kwam te zitten :o
Maar ik zie wel in dat het wat meer in balans was geweest als het nog een keer terug gekomen was in de onderste laag!

Dames, thanks :thumb:

12

hej wat leuk,die knuffel heeft de jongste ook,mooie taart!

If life gives you lemons, make lemonade!

13

Wat een mooie kleurcombi!! En je knuffeltjes zijn superzoet  :)

En vwb de balletjes: ze moesten precies tussen de streepjes passen? Dan zijn ze que breedte natuurlijk wel goed, maar dan steken ze inderdaad over de randjes. Lastig probleem  :s

Wellicht kun je de volgende keer rondjes uitsteken en die voor de helft op de ene taart en de andere helft op de andere taart en dan niet helemaal vastdrukken, zodat ze een beetje hol worden.
Maar het is maar een ideetje  :D
Ik vind het niet storend zoals het nu is.

groeten Annemieke
Cake It

14

Ontzettend leuke taart!, de boetseertjes zijn super gelukt en je kleurcombi is ook mooi, mis alleen 1 extra kleur, die je heel subtiel terug had kunnen laten komen, vind hem nu een tikje flets overkomen.

15

mamaricky schreef:

Ik vind hem leuk, Daan zal het ook wel leuk vinden om zijn knuffels te herkennen.

Nog een beetje feedback, ook ik vind de balletjes op de onderste taart aan de grote kant. Het lijkt alsof je ze al gemaakt had en ze er achteraf toch niet op bleken te passen. En om positief af te sluiten: prachtige kleurencombi!!

*D

Hier ben ik het helemaal mee eens! Dit wilde ik typen toen ik je taart zag.

Greetz Keet

16

isabel-le schreef:

Ontzettend leuke taart!, de boetseertjes zijn super gelukt en je kleurcombi is ook mooi, mis alleen 1 extra kleur, die je heel subtiel terug had kunnen laten komen, vind hem nu een tikje flets overkomen.

Allereerst: echt een super leuke taart! Ik heb m al ter inspiratie ergens in mn pc verstopt  O-)  Mis ook net een subtiele aanvulling in de kleuren. Misschien is het wat om een paar zilver accenten toe te voegen :think:

17

Een vrolijke taart, met deze echte jongens kleuren. Ik vind die balletjes op de onderste laag te groot, kleinere zouden volgens mij mooier staan.
Het naamplaatje is leuk, maar ik zou kleinere letters gebruiken, ik vind deze in verhouding te groot.

Die sjaal van de kikker is voor mij echt de kers op de taart! Wat leuk!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

18

Ik vind de kleurencombi idd ook super

Het is trouwens een heel mooi geheel, de bolletjes vind ik er zeker op mogen en of die onderste nu te groot zijn. Ja zoals de foto genomen is wel iets maar ik denk in recht vooraanzicht dat dat niet meer zo is.

Wat ik eventueel wel nog zou doen was onder het blauwe knuffeltje enkele groene sterretjes te leggen zo gaat de knuffel nog meer tot zijn recht komen.

De kikker is heel mooi geboetseerd en een superleuk

groetjes Carla

19

Deze sla ik met jou goedvinden ook even op.
Ziet er mooi uit en idd zou ik de onderste laag balletjes ietsjes kleiner maken, nu vallen ze wel erg op.
En dat is zonde, want de rest van de taart valt dan een heel klein beetje weg  ;-)

Maar dat is een knies oor die ernaar kijkt...  :Y
Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

20

Grappig hè, hoe smaken verschillen.... Ik vind nou juist die grote ballen heel gaaf, staat stoer.... Ik had eerder wat van de kleuren uit het sjaaltje in het naambordje terug laten komen, maar ja, jij was juist zo tevreden over de kleurencombi :+

Oh ja, vergeet ik helemaal te zeggen dat ik je kikkertje zo leuk vind!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

21

Mooi geboetseerd  :Y. Ook de balletjes zou ik zo laten, 't staat wel lekker tegendraads dat ze zeg maar niet helemaal in balans zijn. Gewoon een beetje stoer.
Het enige wat mij opvalt aan de taart is het schildje met de naam. Je ziet het relief van de strepen er volgens mij doorheen. Ik zou deze denk ik eerst plat laten opdrogen.

Maar verder .. helemaal top!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

Hardstikke leuk zo! Speels en schattig met dat knuffeltje, ook mooie kleuren combi's!

23 Laatst bewerkt door Etspaghet (29-05-2010 17:57)

glashill schreef:

Mooi geboetseerd  :Y. Ook de balletjes zou ik zo laten, 't staat wel lekker tegendraads dat ze zeg maar niet helemaal in balans zijn. Gewoon een beetje stoer.
Het enige wat mij opvalt aan de taart is het schildje met de naam. Je ziet het relief van de strepen er volgens mij doorheen. Ik zou deze denk ik eerst plat laten opdrogen.

Maar verder .. helemaal top!

Helemaal gelijk! Wat een supertip! :thumb:

Ik werk meestal een beetje gehaast maar zal deze zeker onthouden!

Hoe simpel kan het zijn he ;)

En de rest ook allemaal bedankt voor het meedenken en de reacties! :D

Als ik 'm nu bekijk had ik de naam op het naamplaatje in de kleuren van het sjaaltje moeten doen, zou wel erg vrolijk gestaan hebben!

Iets voor een volgende keer :D

24

Eigenlijk hebben alle opmerkingen wel iets, dus ik hoef verder niets te zeggen ;) Vaak zie je achteraf toch wel iets waarvan je vindt dat het anders gekund had.
Vind het een leuke taart, vooral kikker vind ik  :thumb:

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

25

ik vind hem ook heel erg leuk.... ik had de onderste rij balletjes ook kleiner gemaakt... maar niet dat het me heel erg stoort ;)