1

Onderwerp: [FEEDBACK] communie taart

Hallo,

Zou graag willen weten wat jullie van mijn 2de stapeltaart vinden.
Twijfel zelf een beetje of er niet nog iets bij moet....
De vraag was roze met lila en het moest toch een kinderlijke taart worden met het liefst kleine beestjes.....
Morgen wordt ie opgehaald dus ik kan evt nog iets veranderen eraan....

Bedankt alvast voor de reacties!http://i48.tinypic.com/6dy1kk.jpg
http://i46.tinypic.com/29ar57m.jpg

2

Re: [FEEDBACK] communie taart

leuk, vooral hoe je de naam gedaan hebt. Kan natuurlijk alleen maar met niet al te lange namen...  ;)

3

Mooie communie taart. Ik zou er niets bij doen anders wordt het te druk.

ik vind hem helemaal goed zo  :thumb: het is een taart met evenwicht... het is altijd moeilijk om te stoppen met versieren voor je gevoel moet er steeds iets bij. daarom stop ik vaak even met versieren, ga wat anders doen en ga later terug kijken met een frisse blik.
ik had misschien de bovenste bolletjesrand ook wit gedaan, ik vind ze ook wat grof... let op, storend vind ik het niet hoor, iets anders kan ik niet bedenken  ;) het is gewoon een mooierd!

liefs marieke

5

ik vind hem ook heel leuk en mooi... maar ik zou de hartjes van de margrietjes eraf halen en  een kleiner bolletje maken en daar wat relief op...of als je de mold hebt van FI met bloemenhartjes....die gebruiken

en de bovenste parelrandje helemaal gelijk door laten lopen ipv de roze bloemen....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

ik vind hem erg leuk  :Y  nix meer aan doen!  :lol:

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

7

Ik zou er ook niks meer aan veranderen vind em zo prima. Enige wat ik niet zou doen is de mond van de bijtjes met zwart maar dat is echt een pietluttig detail verder kan ik echt helemaal niks bedenken gewoon super en prima in evenwicht.

groetjes Carla

8

Ik vind hem ook prachtig! Eventueel zou je hem nog 'sprankelender' kunnen maken met wat glitter of pearl dust :) Maar hij is super zoals hij nu is!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be