Onderwerp: Hallo, ik ben nieuw hier
Ik zag dat de gebruikersnaam 'Maron' al bezet is, dus ik ben heel benieuwd wie dat is, want zo vaak hoor je deze naam niet .
Maar ik heet dus ook Maron en ik ben 35 jaar jong. Ben getrouwd en samen hebben we zoontje (Roy), die 18 april alweer 2 jaar wordt . De tijd gaat snel. Verder hebben we een eigenwijs wit hondje, een Westie, dus terrier in hart en nieren (Chester) .
Ik zit helaas in de ziektewet vanwege Fibromyalgie (weke delen reuma). Maar ik werk er heel hard aan om eruit te komen en op mijn manier (en binnen mijn grenzen) mee te draaien. Ik ben sinds kort babygebaren docent en ik geef (privé)hondentraining. Dit hoop ik steeds meer uit te bouwen. Hoe dan ook, creatief ben ik altijd geweest (ben ooit grafische ontwerpster geweest) en ik vind koken erg leuk. Helaas gaat dat soms lastig, vanwege de Fibro.
Maar ik wilde heel graag een taart maken voor Roy. Ik heb dit echter nog nooit gedaan en ook niet iets dat erop lijkt... Dus ik ben 'gewoon' begonnen met hier te lezen en heb veel tips gekregen van een winkel voor alles op het gebied van taart, hier in Purmerend (Piece of cake).
Mijn 'oefentaart' is gelukt en de cupcakejes die ik voor Roy had gemaakt, om uit te delen bij de gastouder, waren ook gelukt .
Zulke mooie puzzeltaartjes en boetseerwerk wat ik hier zie, dat produceer ik nog niet, maar ik wil dat heel graag leren. Dus ik ga me lekker uitleven en daarom ben ik lid geworden van deze leuke en leerzame site en forum).
Groetjes,
Maron