Re: Topsy-Turvy voor een gemaskerd feest
Megafeestelijk en mega-gaaf, Natacha!!!! Heel erg blits, super, bling-bling en stylish!!! Ben heel benieuwd hoe je de maskers gemaakt hebt, met de hand of een malletje=
zoete kunst schreef:Ik vind hem helemaal super!!! Maar zou uiteraard heeeeeel graag willen weten hoe je die maskers gemaakt hebt.( airbrush of dusten, royal icing of sliertjes....vertel, vertel...)
Als je je verveelt, mag je best een foto how to maken hoor..hahaha..vinden wij helemaal niet erg.Allereerst heel erg bedankt voor de super complimenten ben ik erg blij mee!!
Het geheim van de maskers
![]()
Ik heb een kunsstof masker van de pipoos als mal gebruikt en daarop de flowerpaste gevormt de oogkassen en de vorm uitgesneden en zo laten drogen .
Dan de decoraties erop en allebei geairbrushed .
Ik heb de airbrush al een tijdje en heb ook al wel taarten gespoten maar dit keer verschillende kleuren gebruikt durfde het eindelijk!!! ...en met het effect was ik ook wel blij dit krijg je alleen zo met een airbrush ga flink mijn eigen hierin verdiepen want ben echt fan van geairbrushte taarten ook.
Was er al bang voor dat het met een airbrush gedaan was ( die heb ik dus niet), maar wat een mooi effect. Heb al heel lang zo'n zelfde mal liggen van de pipoos, maar ben er nog niet aan toe gekomen er iets mee te doen. Jouw schitterende maskers inspireren wel...

Echt helemaal geweldig
.
)