26

Re: Muziek in de Jungle!

wat een ontzettend mooi geboetseerd kunstwerk, wat kun je toch prachtige figuren boetseren, een feest om naar te kijken

27

Wow, wat een prachtige taart!! Ontzettend leuk  :thumb:

28

super leuk zeg!

29

Zo grappig, toen ik hem op je album zag dacht ik meteen aan die zandbak taart voor micah, ik heb die altijd zo geweldig gevonden. Hij is prachtig, ook een grote  :thumb:  voor Julio!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

30

Hij is echt helemaal geweldig zeg!!!
:thumb:

31

Zo dat is Kunst!

Ongelofelijk wanzinnig mooi! :thumb:

32

o wat een geweldige taart, je (jullie) moeten ons echt vaker laten meegenieten hoor  ;)

33

:thumb:  wat een mooie taart zeg en de boetseersels..geweldig om naar te kijken

34

lara wat prachtig! echt super geboetseerd!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

35

1 woord: WAANZINNI :thumb: G!!!

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

36

Wat leuk om weer een taart van je te zien, ben zelf ook weinig op het forum, maar wordt zo blij van taarten van 'bekenden'

Ben altijd zo onder de indruk van jouw taarten, zeker omdat ik weet hoeveel tijd en moeite het je kost.

Muy bien!!!

x
Bien

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

37

die aap is echt leuk hahahahah de hele taart trouwwens

38

Natacha schreef:

Wow....... lo que es una torta super agradable.
Gewoon hier blijven wij helpen wel mee.
Wat een mooie taart en boetseerwerk!!
Hoe heb je die vlekjes zo mooi gekregen bij de giraffe ...met een penseeltje?
""obras de arte""

Hi Natacha, dank je wel voor je compliment! En ook nog in het Spaans  :D
Ik heb de vlekjes op de giraffe geschilderd, met een penseeltje en een beetje chestnut paste met alcohol. Gaat makkelijk hoor, duurt alleen wel een uurtje voordat je klaar bent ;)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

39

Jol321 schreef:

Ze is er weer en hoe !!!!! Fantastisch weer! Wat een leuke beesten en zo'n mooi geheel met de onderplaat, de taart lijkt hierdoor veel groter, er is zoveel te zien!
Ik heb de cc-lezers weer massaal naar jouw site gestuurd hoor voor de how-to-strikken (hoe krijg ik een randje om de strik)  :D

Hai Jolanda, wat fijn om jou ook weer bij mijn taartje te zien!! Haha, dus jij bent degene die voor alle extra MB zorgt bij mijn site ;) :D Heb al een groter abonnement moeten nemen  ;)  :P
En dank je wel voor je leuke en lieve complimenten!! Ja, je hebt helemaal gelijk, de taarten zijn niet zo groot (20 en 15 cm) en de beesten wel (altijd bij ons  :/ ) dus ik heb maar een groot onderbord genomen en zo alles lekker volgebouwd ;) Ze vonden het gelukkig ook geweldig  :)

Zonnestraal uit Spanje!

40

yakefrank schreef:

Pero, chica, que cosa más linda!!!!!!!!!!!

Hola Jacqueline, guapa, muchísimas gracias por tus palabras!! ;) :D

41

Lonestar schreef:

Ik had 'm al uitgebreid bekeken in je album ;) ;)
Hij is tóp, zoals alleen jíj dat kan! Onwijs geboetseerd, ik ben jaloers! :D
Misschien minst belangrijke detail aan de taart, maar met welke uitstekers heb je de muzieknoten gemaakt?

Groetjes, José

Hi José, wat een complimenten zeg, en dat van jou, mijn boetseerheld!! ;) De muzieknootjes zijn heel simpel met een tappit gemaakt, het is er eentje met muziek en sport samen, volgens mij kun je die niet meer krijgen in de webshop. De muzieksleutel is ook errug mooi (vind ik zelf dan  :lol: ).

Un beso!!

42

taartdoos schreef:

Zo grappig, toen ik hem op je album zag dacht ik meteen aan die zandbak taart voor micah, ik heb die altijd zo geweldig gevonden. Hij is prachtig, ook een grote  :thumb:  voor Julio!

Hi Rianne, ja wat goed dat je dat gelijk had gezien!! Moest ook al zo lachen toen je dat in je mail schreef!!! Ze wilde inderdaad die taart, en het moesten ook allemaaal natuurlijke en rustige kleuren worden, niet teveel gemengd etc etc ;) :D
Aan het einde ging ze me nog mailtjes sturen dat ze de hele taart bruin wilde  :rolleyes: maar ik heb maar gewoon assertief gezegd dat de fondant al gekleurd was (leugentje om bestwil, hihi) en dat bruin echt teveel van het goede was.... Gelukkig vond ze de taart geweldig en heb ik 2x een mail gehad van haar, bij ontvangst en de volgende dag over de smaak en hoe de gasten het vonden!! Erg leuk dus  ;)

Liefs van hier!!

43

Bien schreef:

Wat leuk om weer een taart van je te zien, ben zelf ook weinig op het forum, maar wordt zo blij van taarten van 'bekenden'

Ben altijd zo onder de indruk van jouw taarten, zeker omdat ik weet hoeveel tijd en moeite het je kost.

Muy bien!!!

x
Bien

Ha die lieve Bien, en ja voor mij voelt het zo goed om zoveel "bekenden" te zien reageren op de taart!! Echt super!!! En ook jij zelfs even ingelogd ervoor, dank je wel meis!!! Dikke knuf en beso uit Spanje!!

44

Lieve meiden, allemaal heel erg bedankt voor jullie complimenten en lieve en leuke woorden!! Wat fijn om zoveel "bekenden" te zien, terwijl ik hier zo nog zo weinig ben. Ik ga toch gewoon wat vaker langskomen hoor, merk nu echt na al deze reacties hoe heerlijk het is om gewoon even wat in het Nederlands te lezen (Spaans gaat goed maar blijft toch anders) en hoe heerlijk het is om weer even bij jullie te zijn!! Ook merk ik dat ik jullie toch wel erg mis ;)
En voor alle nieuwe meiden, dank jullie wel voor jullie moeite om te reageren, echt fantastisch!!!

Dikke kus (beso) uit Spanje en natuurlijk een zonnestraal, hoop dat ie aankomt!!!

45

Jaaaa eindelijk weer een taartje van je, en wat voor één.

Super gedaan lekker veel te kijken :thumb:

Koes Dr Ploen :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

46

Wauw wat mooi zeg, echt klasse!!!! :Y :thumb:   :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

47

prachtig zeg!!!! wowwww

48

Super heel knap geboetseerd !!!! :Y  :thumb:

49

Wat een leuke taart!!!! Je blijft kijken  :Y  Mooie boetseersels, dat lukt mij nog steeds niet  :|

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

50

Heel leuk!!