1

Onderwerp: 2e bruidstaartbestelling

zoo spannend een bruidstaart op bestelling, ik was op tijd begonnen met voorbereiden, maar werd ziek drie dagen voor de bruiloft... Dus met flink koorts aan het bakken geslagen...gelukkig ging het allemaal toch voorspoedig en ben ik best wel tevreden. In eerste instantie had ik een parelrandje aan de onderrand, maar dat werd zo truttig dat ik het er weer heb afgehaald. gelukkig was het bekleden lekker gelukt en hoefde ik geen gaten onderaan weg te werken ;) groen was de themakleur van de bruiloft. Ik heb marsepein wit gekleurd en daar ben ik erg enthousiast over!  De foto's heb ik even snel gemaakt, wilde er wat werk aan besteden, maar ze werden al gehaald. ze zijn op locatie gestapeld op een halfronde taartboog
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VGWOPS7L.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YUOFZFQJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FU646S8L.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8YIDOGCR.jpg

2

Re: 2e bruidstaartbestelling

:thumb:
Wauw Petje af, schitterende taarten.

Ik hoop dat je je inmiddels een stuk beter voelt!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

3

heel mooi en chic! Prachtig bekleed en heel strak!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

4

Prachtig :Y

Voor meer foto's van mijn lekkere creaties volg link
http://www.dushicakes.nl/

5

Hele mooie bruidstaarten.

Heel erg mooi! Niet te druk en onwijs strak. Zijn die drop strings van icing of van marsepein/fondant?

Life is what you bake it.

7

Erg mooi hoor  :Y

Groetjes Suus
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off the goal!!!

8

Mooie bruidstaarten!

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

9 Laatst bewerkt door lune (29-05-2010 10:23)

Heel mooi geworden

ben wel benieuwd hoe je het marsepein zo wit hebt gekregen want ik ben namelijk helemaal geen fan van wit marsepein, ik vind het een behangstructuur krijgen :D en heel lelijk worden

Alles goed???? nee 3 fout

10

Mooi zeg, leuk dat groen op dat wit!

Groetjes, Linda

11

Wat een prachtige kleuren! Erg mooi, en zooo strak! Toppertje!  :thumb:

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

12

lune schreef:

Heel mooi geworden

ben wel benieuwd hoe je het marsepein zo wit hebt gekregen want ik ben namelijk helemaal geen fan van wit marsepein, ik vind het een behangstructuur krijgen :D en heel lelijk worden

heeel goed kneden... ik vond het ook meestal helemaal niets, nu kneed ik niet meer gewoon, maar ik 'toer' de marsepein, uitrollen, paar keer dubbelvouwen, draaien, rollen vouwen en dat een keer of 20... ik vond het erg mooi geworden èn lekker werken!

taartenmarie schreef:

Heel erg mooi! Niet te druk en onwijs strak. Zijn die drop strings van icing of van marsepein/fondant?

de drop strings zijn gewoon marsepein, ik was bezig met de sugargun toen ik dat bedacht (had natuurlijk ook een keer een vraag kunnen stellen op het forum, maar daar kwam ik niet op...)... ik heb nml géééén vaste hand, zelfs niet na lang oefenen, maar het effect vind ik zoals ik in mijn hoofd had.

13

heeeel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

14

Wauw, heel mooi!

15

Heel erg mooi!
Strak en wit en vrolijk, echt heel mooi! :Y

16

heel erg mooi. Misschien krijg je van het bruidspaar nog wel een foto van je taarten als ze opgesteld zijn.
Ben je niet bang dat de taarteters door je aangestoken worden?

17

Elmamma schreef:

ik heb nml géééén vaste hand, zelfs niet na lang oefenen, maar het effect vind ik zoals ik in mijn hoofd had.

Dat is fijn om te lezen. Dan is er nog hoop voor mij want het zit bij jou echt hartstikke strak op de taart. Ik zie het nl ook niet zitten om het met icing te doen.

Life is what you bake it.

18

Heel erg mooi! Heel sereen en strak. Ben jaloers :Y

19

Wauw, prachtig hoor, heel mooi gemaakt!

20

Mooi hoor!

21

Grima schreef:

Ben je niet bang dat de taarteters door je aangestoken worden?

daar ben ik wel erg mee bezig geweest... het was alleen koorts gelukkig, niet verkouden ofzo. ik heb heel goed opgelet dat ik continue handen waste, niet aan mijn gezicht zat, niets proefte e.d.

22

Wat een plaatje!!! erg mooi hoor! :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

23

Prachtige taarten en mooi strak!

24

heeee wat leuk om te zien!!! Ik ben namelijk een oud-collega van de bruid! Mooie taart!
Groetjes

25

simpel en mooi :Y
balen dat je dan net ziek word, maar je was niet alleen, hier ook voor 140 man bruidstaart, dochter ziek en ik ook, gezellig :grr:

Als mama taarten bakt moet ze regelmatig op kleine vingertjes tikken. :P Hoe zou dat toch komen?!?