1 Laatst bewerkt door rietchy (07-06-2010 12:31)

Onderwerp: [feedback] babyshower 1e dummy

Ik sta zondag op een braderie met Bruidsboeketten en een koets versiert met bloemen.

Nu dacht ik
Kan ik meteen mijn nieuwe hobby promoten en wat foto's van taarten laten zien.  Een een dummy als blikvanger !

Moeilijker als een cake hoor, het bekleden van tempex.

Hier komen veel  foto's

http://www.mijnalbum.nl/Foto-U46FD4JR-1.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VBDNMOXF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LW7B8IS6-1.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SEC6W8OO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z7CDSFM3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CMUWWZWJ-1.jpg

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

2

Re: [feedback] babyshower 1e dummy

sorry ik heb er niks op aan te merken maar ook nog nooit een dummy bekleed :nooo

en ik vind deze schitterend wat een details :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Ik heb er ook  niks op aan te merken hoor....wat is die mooooi  :Y . Vind hem echt prachtig! Wow!

Ik vond dat tempex overigens ook superlastig bekleden, tips heb ik dus niet...kan ik zelf ook nog wel gebruiken  :o

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

4

Allemachtig wat zal je hier een werk aan hebben gehad!! Prachtig resultaat  :Y
Persoonlijk zou ik er een ander plateau onder gezet hebben. Deze taart vraag om een mooie standaard (een lage).
En misschien kun je eens proberen om de randjes van de rozen iets dunner te maken met een baltooltje. Dan Komt er een beetje meer leven in.
Maar het blijft een plaatje!

groeten Annemieke
Cake It

5

Wauw hij is prachtig zeg!! SUper!!

Idd wat annemieke zegt.. deze hoort gewoon op een hele sjieke standaard!

6

Ik vind het een beauty! De kleurkeuze, de "stapeling" ( Is dat een woord? :think: ;) ) :thumb:

Misschien hadden de roosjes iets dichter naar de rand gekund? Nu lijken ze een beetje "verstopt".

Ipv een standaard kun je ook ( dat kan misschien alsnog?) het cakeboard bekleden met die zachtgele fondant!

Mooi afgewerkte stempelschildjes!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

|Ik vind hem ook super, is de braderie in veldhoven??? mischien zie ik hem dan wel staan hihihihi..

8

ivankapaesch schreef:

|Ik vind hem ook super, is de braderie in veldhoven??? mischien zie ik hem dan wel staan hihihihi..

Braderie is in Meerveldhoven (Kapelstraat zuid)

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

9

super gemaakt!

Groetjes, Dorothea.

10

Heeft de taart het overleefd? en jij zelf?  :lol:

11

wat een prachtig exemplaar!! Ik zou zelf een wat 'dikkere' strik met plooien hebben gemaakt. Je weet wel zn (tsja hoe zeg je dat nou) speelsere strik. Deze is zo strak en plat.

Maar het is een geweldige taart!!

groeten, Bianca
TAART in huis

12

Ik vind hem anders erg mooi hoor... :Y  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

13

Post schreef:

wat een prachtig exemplaar!! Ik zou zelf een wat 'dikkere' strik met plooien hebben gemaakt. Je weet wel zn (tsja hoe zeg je dat nou) speelsere strik. Deze is zo strak en plat.

Maar het is een geweldige taart!!

De strik was ook het enigste waar ik zelf ook niet tevreden over was.
Had ik nog nooit gemaakt.

Heb nu ergens een patroon in een boek gevonden.
Had zelf gewoon rechte stroken gebruikt.

14 Laatst bewerkt door rietchy (31-05-2010 08:26)

corina schreef:

Leuk dat jullie even zijn gekomen.

Nee - de taart heeft het niet overleeft.

Door de regen en dus ook de vochtigheid in de tent is hij helemaal vochtig geworden en mensen gaan toch met hun dikke vingers voelen
:x  toen heb ik hem maar in de koets gezet, en door konden ze hem ook zien, maar niet meer aanraken  :P
De eerder genoemde strik lag tegen het eind van de dag gewoon plat op de taart - helemaal ingezakt. En er staan wat vinger afdrukken in.

Jammer van het weer, maar heb zo'n 180 / 200 personen van de taart lagen proeven en 48 cupcakes en 24 minicupcakes aan kinderen uitgedeeld.
Heb dus niets verkocht maar alles weggegeven - dit zorgt voor veel mensen aan je kraam -

Denk dat ik er in ieder geval 2 opdrachten voor een bruidsboeket en toebehoren aan over hou en ook wel enkele taart opdrachten.

Ook een eigenaar van een restaurant (waar ze bruiloften houden) was geinteresseerd in mijn taart. Dus wie weet !

15

Je hebt ook een leuk visitekaartje, alleen jammer dat je www adres (nog) niet werkt ?

16

mooi hoor

17

rietchy schreef:
corina schreef:

Door de regen en dus ook de vochtigheid in de tent is hij helemaal vochtig geworden en mensen gaan toch met hun dikke vingers voelen
De eerder genoemde strik lag tegen het eind van de dag gewoon plat op de taart - helemaal ingezakt. En er staan wat vinger afdrukken in.
Denk dat ik er in ieder geval 2 opdrachten voor een bruidsboeket en toebehoren aan over hou en ook wel enkele taart opdrachten.
Ook een eigenaar van een restaurant (waar ze bruiloften houden) was geinteresseerd in mijn taart. Dus wie weet !

apart dat ze er dan gewoon aan komen.... als je hotdogs zou aanbieden, zouden ze er toch ook niet ff aan voelen :x maar goed. leuk dat je miss toch 2 opdrachten binne hebt en dat je miss opdrachten via een restaurant krijgt!  :thumb: