26

Re: Spaanse taartenparade ;)

Ik kan niet kiezen welke ik het mooiste vind!

27

Aaaah wat zijn het stuk voor stuk weer plaaaaatjes...
Vooral de bovenste vind ik súper schattig :)
En wat lief dat je speciaal voor mij een taartje heb gemaakt ;)  :+
Leuk om weer eens taarten van je te zien!!!!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

28

Zo, zo en als je dan ook weer een keer ten tonele verschijnt weet je wel indruk te maken zeg! wauwie wat een leuke taarten..en ja ik heb er een paar opgeslagen zodat ik van jou kan/ mag inspipikken!

29

Leuk om weer eens wat van je te zien! Supermooi allemaal. Dat je weet van wie wat allemaal is geweest  :thumb:  dat kan ik nu echt niet onthouden  :o zo nu en dan wel hoor, maar echt niet altijd...

Woon je trouwens in Noord Spanje? We willen van de zomer nl die kant op, waarschijnlijk. Als dit een ja is, dan is het misschien handig dat je me ff mailt?

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

30

prachtige parade  :thumb:

31

He lieve Lara, wat heerlijk om je taarten hier te zien!!! Ze zijn geweldig, vooral die roze is een snoepie, je hebt de touch echt nog niet verloren ;) Wil je niet meer zeggen dat je niet durft te posten, alsjeblieft!!! Ik kijk zo graag taartjes, maakt mij niet uit of je nou reageert of niet :D

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

32

Pff wat een gave taarten! :Y

33

heel erg leuk

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

34

Oooooh ook leuk!

Vind die laatste ook verrassend goed met de strik in dezelfde kleur als de taart...  :Y

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

35

Fantastische taarten!!  :Y

36

Super mooi!!!!
Echt allemaal heel erg gaaf maar dat slakkie wow!

37 Laatst bewerkt door wietske (28-05-2010 21:07)

Heeeeeej Lara !!!! Wat leuk je weer eens op het forum te zien ! Onwijs gave taarten heb je weer gemaakt en ik moest wel lachen hoor om je gedetailleerde weergave van alle inspipikdingen :D

Ennnuh ik vind al je taarten mooi :D :D (zoals altijd trouwens ;) )

En al je taarten blijven posten hoor, ter inspipik, want ik kan niet zonder jou taarten :)

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

38

Prachtige taarten. Ik vind vooral die met de baby`s helemaal geweldig.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

39

Prachtige parade Lara! Wat goed dat je onthouden hebt waar je je inspiratie allemaal vandaan hebt gehaald (tot op de bloemetjes!). Zelf heb ik meestal geen flauw idee meer  :o  :lol: .

Voor mij springt de taart voor de oma van je buurmeisje (geweldig zo'n klein eigenwijs ding   :) ) er uit: wat een schattig eendje en mooie kleurencombinatie!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

40

wauw, zo prachtig, schitterende parade... weet je wat ik ook zo knap vind... je weet nog van wie je welke inspiratie hebt opgedaan!
wat ben jij goed in oogjes zeg, die van littlest petshop, wauw  :thumb:

liefs marieke

41

Perfect tot in de kleinste details... prachtig!

42

severn schreef:

Dus jij voel je verplicht hier taarten te plaatsen uit schuld gevoel?
Nou....zal ik je eens even iets vertellen.......ik heb er net 3 van jou geinspipikt!  :lol:
Hoop dat je je nu weer wat beter voelt!  :lol:  :+

Wat een super taarten!!!!  :Y

Haha, ik voel me gelijk stukken beter  :lol:  Enne, jullie geweldige Paaskip was echt een superhit bij de Spaanse familie, de fotos staan op mijn album trouwens :-)

Trouwens, wat hebben jullie weer een geweldige workshops voor de komende tijd ingepland zeg, suuperleuk, meiden!!

Zonnestraal!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

43

annette schreef:

Aaaah wat zijn het stuk voor stuk weer plaaaaatjes...
Vooral de bovenste vind ik súper schattig :)
En wat lief dat je speciaal voor mij een taartje heb gemaakt ;)  :+
Leuk om weer eens taarten van je te zien!!!!

Hai Annet, ja graag gedaan hè  :P  :lol: En wat fijn om jullie hier weer even te zien!!!

-x-

44

taartdoos schreef:

He lieve Lara, wat heerlijk om je taarten hier te zien!!! Ze zijn geweldig, vooral die roze is een snoepie, je hebt de touch echt nog niet verloren ;) Wil je niet meer zeggen dat je niet durft te posten, alsjeblieft!!! Ik kijk zo graag taartjes, maakt mij niet uit of je nou reageert of niet :D

Dank je wel meis!!! Ik zal het wat vaker doen  ;)
Knuffie!!

45

Dank jullie wel allemaal, bekenden en minder bekenden  ;) voor al jullie lieve en leuke reacties!! Geweldig om weer even terug te zijn en alles lekker in het Nederlands te kunnen lezen  :D

Grote zonnestraal!!

46

Oh Lara, wat een heeeeeerlijke parade!!! Hier geniet ik van. Ze zijn allemaal en dus stuk voor stuk geweldig. En wat een schetige boetseersels. En dan wil ik toch ook wel zeggen, dat die ogen van je slakje wel heel erg aandoenlijk zijn.

P.S. Bedankt voor je zonnestraal, maar kan je er nog eentje sturen, por favor? Het motregent hier namelijk, blèèèèèèèh!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"